• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

هشدار فرمانده انتظامی البرز؛ برخورد شدید در انتظار مجرمان است

  • کد خبر : 4224
  • 24 اسفند 1399 - 20:55
هشدار فرمانده انتظامی البرز؛ برخورد شدید در انتظار مجرمان است
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به مجرمان هشدار می دهیم که دست از اقدامات مجرمانه بردارند زیرا برخورد شدید توسط دستگاه قضایی در انتظار آنان است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس البرز ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع که موجب احساس امنیت بیشتر شهروندان شده است، گفت: این امر تاثیر بسزایی در کاهش آمار جرائم خشن داشته است.

وی با اشاره به وقوع جرائم خرد توسط معتادان متجاهر از جمع آوری بیش از ۷۰۰ نفر از این مجرمان خبر داد و اذعان کرد: اقدامات و حمایت های دستگاه قضا و احکام صادر شده برای نیروی انتظامی راهگشاست. ما از بدو حضور در این استان قول داده ایم که اقدامات علیه مجرمان مداوم خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ مرحله اقدامات تهاجمی علیه مجرمان صورت گرفته است. متهمان دستگیر شده در خفا و داخل منازل مرتکب جرم شده اند و برخی از آن ها در استان البرز ثابت نیستند و در سایر استان ها نیز تردد دارند اما اما براساس اظهارات شکات، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری آن ها شد.

محمدیان تصریح کرد: به مجرمان هشدار می دهیم که دست از اقدامات مجرمانه بردارند زیرا برخورد شدید توسط دستگاه قضایی در انتظار آنان است. پلیس از توانمندی بالایی برای شناسایی و دستگیری مجرمان برخوردار است بنابراین مجرمان هشدارهای ما را جدی بگیرند.

وی در خصوص اقدامات پلیس البرز در شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: توافقاتی با دستگاه قضا صورت گرفته و مقرر شده افرادی که ایجاد مزاحمت یا اقدامی منتج به آتش سوزی و سلب آسایش مردم کنند، در صورت اثبات جرم، با دستور قضایی تا پایان تعطیلات نوروز در حبس به سر ببرند و در صورت استفاده از وسیله نقلیه در این زمینه، خودروی مورد نظر توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.