• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 10999
  • 09 آبان 1401 - 9:21
هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: این رقابت، فرصت خوبی برای شناسایی استعدادهای اصحاب رسانه در این استان است.

سید محمدرضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: این رقابت با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت های اهالی قلم و رسانه در حوزه های مختلف مکتوب و تصویری است.

وی توضیح داد: محورهای این جشنواره شامل تولید، دانش بنیان و اشتغال، جهاد تبیین (جریان شناسی)، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، مکتب شهید سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مدیریت شهری، البرز شناسی و میراث فرهنگی از دیگر محورهای هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز هستند.

موسوی زاده مطرح کرد: این رقابت در قالب های گزارش تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، یادداشت و سرمقاله، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می شود. آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۵ آبان امسال در رسانه ها منتشر شده باشند.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در سایت سازمان بسیج رسانه استان البرز به آدرس www.basijrasaneh.ir باگذاری کنند. اختتامیه این جشنواره متعاقبا از سوی سازمان بسیج رسانه استان البرز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10999

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.