• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
فرمانده سپاه استان البرز؛

هیمنه پوشالی اسرائیل در تمام دنیا فروریخته است

  • کد خبر : 7867
  • 08 اردیبهشت 1401 - 12:37
هیمنه پوشالی اسرائیل در تمام دنیا فروریخته است
فرمانده سپاه استان البرز روز قدس را ضرب شست سنگینی علیه توطئه ها و نقشه های شوم صهیونیست های ملعون و خبیث برای ضربه زدن به جبهه اسلام و مسلمین دانست و گفت: هیمنه پوشالی اسرائیل در تمام دنیا فروریخته است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در نشست بصیرتی روز قدس که با حضور خواهران، استادیاران، سرمربیان حلقات صالحین و هادیان سیاسی سپاه و به همت بسیج جامعه زنان در سالن آمفی تئاتر شهید تمام زاده سپاه البرز برگزار شد، گفت: امیدوارم در این روزهای باقیمانده از ماه میهمانی خدا و بازگشایی درب های رحمت خداوند بر روی بندگان، بهره و بهجت کافی را ببریم.

وی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان که روز قدس نامگذاری شده را میراث گرانبها و یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: نامگذاری این روز، تدبیر حکیمانه ای بود که با گذشت حدود ۴۳ سال از عمر این تصمیم و تدبیر، هر روز بیش از پیش به اهمیت و بزرگی این تدبیر حکیمانه و راهبردی پی می بریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: در مرداد سال ۱۳۵۸ که حدود ۶ ماه از عمر پربرکت انقلاب گذشته بود، همزمان با اولین ماه مبارک رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تدبیر و فرمان حکیمانه امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس به منظور حفظ همبستگی آرمان های فلسطین صادر شد تا مسئله فلسطین همیشه به عنوان مسئله اول و شماره یک جبهه اسلام تلقی شود.

سردار حیدرنیا افزود: این تدبیر امام خمینی (ره)، ضرب شست سنگینی علیه توطئه ها و نقشه های شوم صهیونیست های ملعون و خبیث برای ضربه زدن به جبهه اسلام و مسلمین بود. در سال های گذشته، انگلیس خبیث، کشورهای مسلمان را مستعمره خود کرده بود و در سال ۱۹۴۷ قرار بوده این استعمار پایان بپذیرد. ساعاتی پیش از این امر، رژیم انگلستان طرح شومی تحت عنوان راه اندازی رژیم اسرائیل در سرزمین های فلسطین را به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه دادند.

تولد رژیم صهیونیستی، مبنای بدعهدی و عدم پایبندی به توافقات بود

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۹۱۷ و جنگ جهانی اول طی بیانیه ای، رژیم انگلیس به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را اعلام کرده بود که بعدها این سند افشا و مشخص شد که انگلستان از همان سال به دنبال راه اندازی یک رژیم صهیونیستی در بین مسلمانان بود. در سال ۱۹۴۷ این بیانیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تصویب و قرار شد کشور فلسطین در دو قسمت مساوی در اختیار فلسطینیان و اسرائیل ها قرار گیرد و قدس و بیت المقدس در اختیار سازمان ملل باشد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: از همان ابتدای این توافق نامه، خباثت رژیم اسرائیل آغاز شد و به سرزمین های مسلمانان حمله و قسمت عمده ای از حیفا و یافا را تصرف کرد. زمان اجرایی شدن توافق فوق در سال ۱۹۴۸، ۸۰ درصد از سرزمین فلسطین در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفت. این یعنی اسرائیل به توافقات صورت گرفته با سازمان ملل متحد نیز پایبند نبود؛ تولد این رژیم منحوس، مبنای بدعهدی و عدم پایبندی به توافقات بود.

سردار حیدرنیا اذعان کرد: با گذشت بیش از ۷۰ سال از عمر رژیم منحوس صهیونیستی، هر چه به پیش می رویم، خلف وعده ها، ددمنشی ها و پشت پا زدن به قوانین و تعهدات و توافقات بین المللی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی رژیم بی منطقی است؛ قدرت منطق را نمی فهمد اما منطق قدرت را می فهمد. امام خمینی (ه) و پس از ایشان، مقام معظم رهبری تأکید کردند که مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است چون به رژیم منحوس صهیونیستی گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه هر گاه این مسئله حل شود، رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی برای همیشه از روی زمین محو خواهد شد، بیان کرد: زمانی که به مسلمانی تعدی و ظلم می شود، وظیفه شرعی و دینی همه مسلمانان است که به پا خیزند و به یاری مظلومان بشتابند. هر گاه به روز قدس نزدیک می شویم، شدت ددمنشی، وحشی گری و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان و بی دفاع و مظلوم فلسطین بیشتر می شود؛ طی چند روز گذشته هم اقدامات آن ها شدت پیدا کرده است.

روز قدس، روز خنثی سازی توطئه های استکبار برای فراموش شدن فلسطین

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه روز قدس، توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را خنثی می کند، اظهار کرد: جبهه استکبار راهبردی برای به فراموشی سپردن مسائل اصلی دارد اما تدبیر الهی و داهیانه امام (ره) این سیاست و راهبرد دشمن را خنثی کرد. هر سال در روز قدس، مسئله فلسطین و تقابل ایدئولوژی و راهبردی مسلمانان با صهیونیست ها پررنگ می شود.

سردار حیدرنیا، روز قدس را خط بطلانی بر طرح های منفور رژیم منحوس صهیونیستی و طرح ها، توافقات و معاهده هایی که با این رژیم انجام می شود، دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آزادی خواه، رژیم صهیونیستی را به عنوان کشوری به نام اسرائیل قبول ندارند و آن را به رسمیت نمی شناسند، بنابراین هرگونه توافق و معاهده با این رژیم منحوس باطل است. این امر نیز از جمله دستاوردها و پیامدهای روز جهانی قدس محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند و به رزمندگان مقاومت این کشور روحیه می بخشند، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم فلسطین بسیار مظلوم اما مقتدر هستند. آن ها زمانی با سنگ به جنگ با رژیم صهیونیستی می رفتند اما اکنون به جایی رسیده اند که با موشک بر سر این رژیم منحوس می زنند. وظیفه همه ماست که از جبهه های آزادی بخش حمایت کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر ضرورت پررنگ نشان دادن شهدای مقاومت فلسطین و انتشار تمثال مبارک آن ها در روز قدس مطرح کرد: همه مسلمین و آزادی خواهان در جهان در روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کنند و هر سال، پایه های این رژیم پوشالی و نامشروع سست تر می شود. روز قدس، ضربات تبری است که به پایه های این رژیم وارد می شود و همه باید در این روز انزجار خود را از این رژیم نشان دهیم.

چراغ اسلام هیچگاه خاموش نمی شود

به گفته سردار حیدرنیا، جبهه مقاومت که در سراسر کشورهای اسلامی تشکیل شده، همیشه مورد حمایت امامین انقلاب بوده و هست. زمانی که داعش، این شجره خبیثه ملعونه به بلاد مسلمین حمله کرد و کسی فکر نمی کرد که بتوان آن ها را شکست داد، حاج قاسم سلیمانی، سید شهدای مقاومت، به تأسی و پیروی از فرمان مقام معظم رهبری و بکارگیری جوانان غیور و دلاورمرد همه بلاد مسلمین، این شجره خبیثه را برای همیشه از روی زمین محو کرد.

وی داعش را تهدیدی علیه بشریت و اسلام خواند و افزود: داعش آمده بود تا اسلام را نابود کند، غافل از اینکه چراغ اسلام هیچگاه خاموش نمی شود و دشمنی آن ها به خودشان باز می گردد. همه دیدید که چگونه این شجره خبیثه برای همیشه از روی زمین محو شد. پس از این اتفاق، بسیج مردمی در سایر کشورها نیز شکل گرفت. مردم مظلوم یمن با تشکیل بسیج مردمی، رژیم سعودی را زمین گیر کردند و به خاک سیاه نشاندند.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: حوثی های یمن نان برای خوردن ندارند اما موشک تولید می کنند و قلب اقتصادی عربستان را مورد هدف قرار می دهند؛ این قدرت اسلام و جبهه های آزادی بخش، به تأسی از آرمان مقاومت است. برخی افراد خود فروخته داخلی اعلام می کنند که مقاومت هزینه دارد؛ بله هزینه داره اما هزینه آن به مراتب کمتر از هزینه سازش است. در برخی دولت ها که به جای مقاومت به سازش روی آوردند، جبهه استکبار ضرباتی را به این نظام و جبهه اسلام وارد کرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه هر جا ایستادگی و مقاومت کردیم، نتیجه گرفتیم، خاطرنشان کرد: بر اساس فلسفه وجودی آمریکا، آن ها معتقد هستند که دولت و کشورهای قوی باید بمانند و کشورهای ضعیف باید محو شوند و از بین بروند. بر این اساس، ما نباید خود را ضعیف کنیم و به سازش رو بیاوریم بلکه باید خود را قوی تر کنیم تا آمریکا به واسطه تفکر و اندیشه خود مجبور به همراهی با ما شود اما در برخی دولت ها این تفکر مطرح نبود.

قدرت جبهه مقاومت، یکی از مؤلفه های امنیت ملی کشور

وی اذعان کرد: افرادی که می گفتند عصر و دوران موشک گذشته و باید سازش کرد، بدانند که موشک اقتدار آفرین است و امنیت ملی کشور را فراهم می کند. یکی از مؤلفه های امنیت ملی کشور ما قدرت جبهه های مقاومت است. اکنون حوزه سرزمینی و جغرافیایی ما و جبهه اسلام، پشت مرزهای رژیم صهیونیستی است؛ اگر دشمن دست از پا خطا کند، به فرموده مقام معظم رهبری، حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: زمانی رژیم منحوس صهیونیستی جسارت می کرد و میگفت قصد دارد مواضع هسته ای و نیروگاه های ما را مورد هدف قرار دهند؛ در آن مقطع، پیغامی داده شد که اگر شما موشک را به سمت ایران حرکت دهید، هنوز اولین موشک به جمهوری اسلامی ایران اصابت نکرده، ۴۰ هزار موشک از جبهه مقاومت در سرزمین های رژیم صهیونیستی فرود خواهد آمد. آن ها بر خلاف مسلمانان که جسور و پرقدرت هستند، ترسو هستند و هیمنه پوشالی دارند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه اصابت چند موشک به سرزمین های رژیم صهیونیستی، تمام انسجام داخلی آن کشور را از بین می برد، عنوان کرد: این رژیم سرزمین استراتژیک ندارد و این نقطه ضعف آن هاست؛ رژیم صهیونیستی در تیررس ما قرار دارد و به راحتی می توانیم به آن ها ضربه بزنیم. این رژیم حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۱۸ درصد از این جمعیت، ارتش آن ها هستند.

وی با بیان اینکه این رژیم علیرغم در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات بسیار، در درگیری با جبهه اسلام و مقاومت، شکست های مفتضحانه ای می خورد، اظهار کرد: در سال ۱۹۶۷، در جنگ احرار، رژیم صهیونیستی طی ۶ روز ضربات سنگینی به ارتش اعراب وارد و سرزمین های بسیاری را اشغال کرد اما پس از جنگ ۳۳ روزه، این رژیم منحوس هر جنگی با مسلمانان انجام داد، شکست خورد که این حاصل مقاومت و اقتدار فرزندان روح الله است.

رژیم صهیونیستی دیگر توان توسعه خود را ندارد

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: فرزندان روح الله با اتکا به فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت توانستند تودهنی های محکمی به رژیم صهیونیستی بزنند. رژیمی که خود را مدعی پنج کشور برتر دنیا در حوزه نظامی می دانست و طی ۶ روز همه اعراب را شکست می داد، اکنون به جایی رسیده که دیگر توان جنگیدن ندارد و در صورت جنگ نیز، التماس می کند که کسی واسطه برقراری صلح بین آن ها شود و زوال و نابودی خود را نزدیک می بیند.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: معامله با غرب، عادی سازی روابط، راه اندازی سفارتخانه در برخی کشور های عربی و … خیانت هایی است که برخی دولت های به ظاهر اسلامی مرتکب می شوند و موجب آسیب رسیدن به جبهه مقاومت می شوند؛ البته این ها در مقابل قدرت و اقتدار جبهه مقاومت قطعا راه به جایی نخواهند برد. پس از این اتفاقات رژیم صهیونیستی به خاک سیاه نشسته و دیگر توان توسعه خود و جرئت انجام هیچ اقدامی را ندارد.

وی تأکید کرد: با توجه به مقاومت جانانه مسلمانان در مقابل این رژیم تا بن دندان مسلح، همه ما وظیفه داریم روز قدس را باشکوه برگزار کنیم و به مردم مظلوم فلسطین بگوییم که شما تنها نیستید و همه مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی پشتیبان شما بوده و به آرمان های شما پایبند هستند. گره گشایی از کار مردم فلسطین و نابودی کامل رژیم صهیونیستی، یکی از مؤلفه های زمینه سازی ظهور ولایت عظماست بنابراین باید این امر را وظیفه شرعی، قانونی و انسانی خود بدانیم.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه همه ما باید با حضور در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی، گامی در جهت زمینه سازی ظهور ولایت عظما برداریم، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، پاشنه آشیل آمریکای جنایتکار است و آمریکا حاضر است هر چه لازم باشد هزینه کند اما یهود ضربه نخورد؛ جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این را به خوبی دریافته است.

هیمنه پوشالی اسرائیل در تمام دنیا فروریخته است

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: نیروی مقتدر قدس، اکنون در حیاط خلوت آمریکا و پشت مرزها و داخل سرزمین رژیم صهیونیستی و بیخ گوش آن ها حضور دارد و این مایه وحشت و ترس آن ها شده و خودشان هم می دانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات و سیلی های سختی را دریافت می کنند، کما اینکه تاکنون نیز ضربات و سیلی های سختی خورده اند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی می داند که در حال نزدیک شدن به پایان عمر خود است و هر چه ما روز قدس را باشکوه تر برگزار کنیم، این پایان پذیری رژیم منحوس نزدیک تر می شود. در ماه مبارک رمضان اتفاقات بزرگ و منحصر به فردی در سرزمین های اشغالی رقم خورد؛ اینکه یک جوان با دست خالی چند صهیونیست را به درک واصل کرده و کل رژیم صهیونیستی را مستأصل می کند، نشان می دهد که پایه های این رژیم بسیار متزلزل است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه هیمنه پوشالی اسرائیل که ادعای قدرت دارد در تمام دنیا فرو ریخته است و با تأکید بر اینکه فعالیت های مقاومت نباید متوقف شود، گفت: این فعالیت ها باید مداوم باشد و همواره ضربات پیاپی بر پیکره رژیم صهیونیستی و اسرائیل وارد شود. انتفاضه رمضان، وارد کردن ضربات تاثیرپذیر بر عادی سازی روند مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی را نشان داد. کشورهای عربی بدانند اگر با این رژیم وارد معامله شوند، آن ها هم ضربه خواهند خورد.

سردار حیدرنیا گفت: زمانی تئوری اصلی رژیم صهیونیستی جنگ در سرزمین دشمن بود اما اکنون جنگ وارد سرزمین اسرائیل و رژیم صهیونیستی شده و دورانی که سرزمین های بیرونی را تهدید کنی و در سرزمین خودت اتفاقی نیفتد تمام شده است. آن ها دریافته اند که اگر سرزمینی را تهدید کنند، در داخل سرزمین خودشان نیز دچار چالش و تهدید می شوند. ورود تهدید به داخل کشور آن ها نشان می دهد که طرح معامله غرب با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7867

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.