• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

هیچ اقدام زیرساختی برای مجموعه فرهنگی و هنری البرز انجام نشده است

  • کد خبر : 11657
  • 26 آبان 1401 - 15:28
هیچ اقدام زیرساختی برای مجموعه فرهنگی و هنری البرز انجام نشده است
معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هیچ اقدام زیرساختی برای مجموعه فرهنگی و هنری استان البرز انجام نداده ایم؛ هر که می گوید در این زمینه کار کرده ایم، حقیقت ندارد.

سید محمود سرباز، معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در حاشیه آئین رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره تئاتر استانی که در تئاتر شهر کرج برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، گفت: آسان ترین کار برای اداره کل ارشاد که قرار بود این جشنواره را به عنوان وظیفه ذاتی خود برگزار کند، این بود که به بهانه اغتشاشات و ناآرامی ها نسبت به این امر اقدام نکند.

وی ادامه داد: اما واقعیت این است که سهم هنر نمایش استان البرز از اتفاقات این دو ماه، تحریم و عدم اجرای این گونه برنامه ها نیست؛ بنده وظیفه خود می دانم در چنین شرایطی که همه یکدیگر را تحریم می کنند و ناراحت هستند، در برپایی یک جشن و مراسم شاد کمک کنم تا هنرمندان این عرصه دور هم جمع شوند و جشنی را به روش نمایش برگزار کنند.

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: احساس می کنم تئاتر استان البرز و شهر کرج در حال پوست اندازی است و جوانانی پای کار می آیند که این گونه جشنواره ها برای آن ها نوعی تجربه است و می توانند توانایی ها و ظرفیت های خود را نشان دهند. به نظر می رسد یازدهمین جشنواره تئاتر استانی، جشنواره نسل جوان است که با انرژی در حال فعالیت هستند.

سرباز اظهار کرد: در خصوص زیرساخت ها جای دفاع نداریم، بنده به عنوان یک مسئول کوچک فرهنگی تا افرادی که باید در این زمینه پاسخگو باشند، هیچ اقدام زیرساختی برای مجموعه فرهنگی و هنری استان البرز انجام نداده ایم؛ هر که می گوید در این زمینه کار کرده ایم، حقیقت ندارد. مجموعه تئاتر شهر اسم سنگینی دارد اما از نظر زیرساختی و امکانات با مشکلاتی مواجه است.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت فرهنگی و هنری شهر از سوی مسئولین و متولیان امر، مطرح کرد: بنده به عنوان یک سرباز فرهنگی از همه مسئولین البرزی درخواست می کنم به این فکر کنند که چرا استعدادهایی که در این استان پرورش می یابند و مدتی فعالیت می کنند، به دلیل ضعف زیرساخت ها و امکانات به شهرهای دیگر کوچ می کنند؟

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اذعان کرد: باید قبول کنیم که از نظر زیرساختی هیچ کاری برای این استان انجام نداده ایم، پس باید در گام اول این ضعف را برطرف کنیم. امیدوارم حال دل همه هنرمندان خوب باشد و آثار خوبی از آن ها در این جشنواره مشاهده کنیم و در طول سه روز اجرا بتوانیم لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11657

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.