• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
7

وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها عدم اتکا به قدرت های شرقی و غربی بود

  • کد خبر : 7436
  • 14 بهمن 1400 - 12:15
وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها عدم اتکا به قدرت های شرقی و غربی بود
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، انقلاب امام خمینی (ره) را متمایز از انقلاب های دیگر در جهان دانست و گفت: این انقلاب به هیچ یک از قدرت های شرقی و غربی، منطقه ای و فرا منطقه ای متکی نبود و این وجه تمایز موجب سربلندی ایران اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام بهمن ۱۳۵۷ ایام به ثمر نشستن زحمات حضرت امام خمینی (ره)، پیروان امام، ملت ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) در دفاع از حق مردم و حفظ حقوق آن ها و نیز حاکمیت ارزش ها در جامعه حرکتی را به همراهی مردم آغاز کردند که در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست و نتیجه این حرکت، حاکمیت انقلاب مبتنی بر ازرش های دینی، آرمان های نظام توحیدی و در راستای برآورده کردن آرزوی اولیای الهی و انبیاء خدا بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه از دیرباز اولیا و انبیا و اهل بیت (ع) به دنبال استقرار حاکمیت دینی در جامعه بودند اما هیچ گاه این انتظار میسر نشده بود اضافه کرد: امام خمینی (ره) برای خدا و احیای دین او حرکت کرد نه برای نفس خود و خدا هم نصرت و پیروزی را شامل حال ایشان و ملت ایران کرد و هنوز هم ادامه دارد.

حجت الاسلام رسولی انقلاب امام خمینی (ره) را متمایز از انقلاب های دیگر در جهان دانست و ادامه داد: این انقلاب به هیچ یک از قدرت های شرقی و غربی، منطقه ای و فرا منطقه ای متکی نبود و این وجه تمایز موجب سربلندی ایران اسلامی شد. این نهضت ادامه خواهد داشت و خون شهدا پشتوانه محکمی برای رسیدن به آن نقطه مطلوبی است که حضرت امام خمینی (ره) ترسیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7436

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.