• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

وصول مالیاتی در سال ۱۴۰۰ در البرز با ۱۲۶ درصد تحقق، رکورد زد

  • کد خبر : 9417
  • 15 شهریور 1401 - 9:08
وصول مالیاتی در سال ۱۴۰۰ در البرز با ۱۲۶ درصد تحقق، رکورد زد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: اداره کل امور مالیاتی این استان سال گذشته با یک هزار و 500 میلیارد تومان بیش از مبلغ پیش بینی شده و تحقق 126 درصدی وصول مالیات در این بخش رکورد زد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به اطلاعات درآمد مالیاتی این استان اظهار کرد: سال گذشته، پیش بینی درآمدی مالیاتی استان البرز، بیش از پنج هزار میلیارد تومان بود که به همت اداره کل مالیات استان، وصول مالیات یک سال گذشته در البرز، بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیش از مبلغ پیش بینی شده و بیش از ۱۲۸درصد بود که این رکورد، حائز اهمیت است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به درآمدهای وصولی مالیاتی پنج ماه اول سال جاری گفت: طی این مدت باید سه هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان وصول می شد که از این مبلغ ۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان و معادل ۹۹/۵۴ درصد تحقق وصول شد.

سازمان امور مالیاتی کشور در راستای گسترش فرهنگ مالیات و تشویق مودیان به پرداخت آن، علاوه بر جریمه های مالیاتی، مشوق های مالیاتی متعددی برای مشمولین در نظر گرفته که یکی از این موارد، تبصره ماده ۱۰۰ این قانون است. بدین ترتیب صاحبان مشاغل، در صورتی که مجموع فروش سالیانه آن ها تا ۳۰ برابر سقف معافیت مالیاتی باشد از ثبت نام اظهارنامه مالیاتی معاف خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9417

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.