• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

پذیرش دانشجو در مجتمع آموزشی، نوآوری و کارآفرینی پیام آغاز شد

  • کد خبر : 7015
  • 16 آذر 1400 - 10:44
پذیرش دانشجو در مجتمع آموزشی، نوآوری و کارآفرینی پیام آغاز شد
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به راه اندازی مجتمع آموزشی، نوآوری و کارآفرینی وابسته به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این منطقه از آغاز پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به عقد تفاهم نامه با ریاست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مبنی بر متمرکز شدن بخشی از فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه در فرودگاه پیام گفت: در این راستا این دانشگاه در منطقه پیام راه اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پنج رشته تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند؛ جذب این دانشجوها از طریق آزمون سراسری صورت گرفته است. این دانشجویان در رشته های مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، هوش مصنوعی، مهندسی هوا و فضا گرایش سازه های هوایی، مهندسی صنایع گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی لجستیک در حال تحصیل هستند‌.

ثناگو مطلق با اشاره به افزایش ظرفیت دانشجویان این دانشگاه در سال آینده مطرح کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام، مجوز رسمی خود را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده است. همچنین با راه اندازی این دانشگاه، برنامه هایی از جمله برگزاری دوره های بین المللی مشترک با هدف ارتقای دانش دانشجویان و اساتید با دیگر کشورها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقرار بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: با توجه به اینکه از دیگر اهداف راه اندازی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این منطقه استفاده از ظرفیت دانش آموختگان این دانشگاه در جهت توسعه بخش های فناور در پیام بوده، اکنون این امکان در اختیار واحدهای تولیدی مستقر در منطقه قرار داده شده تا از این پتانسیل در جهت کیفی سازی فعالیت های خود بهره گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.