• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

  • کد خبر : 8160
  • 12 تیر 1401 - 14:00
پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی
مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز خبر داد: طی سه ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فرسود مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق این صندوق و بانک های مهر و رسالت پرداخت می‌شود گفت: طی سه ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت می‌توانند تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش های اشتغال، مسکن و کارگشایی، این نهاد به یک هزار و ۴۳ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

فرسود در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار کرد: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند. وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون ضامن و کارمزد بوده و بیش از این مبلغ نیز سه درصد کارمزد دارد و با یک فقره چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، خاطرنشان کرد: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8160

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.