• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان البرزی

  • کد خبر : 10764
  • 01 آبان 1401 - 20:13
پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان البرزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از پرداخت 28 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرزی در قالب امور معیشتی، درمان، مسکن، لوازم ضروری منزل، جهیزیه و … در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها برای رفع مشکلات ضروری و موردی مبتنی بر نیاز جامعه هدف پرداخت می‌شود، افزود: ۴۱۵ مورد لوازم ضروری منزل مددجویان شامل یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی و … به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان و کمک هزینه جهیزیه و ازدواج ۱۴۰ زوج جوان به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با هم افزایی مراکز نیکوکاری تأمین ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با اهدای ۱۸ هزار پک لبنی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان، پرداخت نقدی و کمک‌ هزینه امورات زندگی به ۵ هزار و ۷۲۸ نفر به مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و پرداخت ودیعه مسکن به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان البرزی کمک شده است.

محمدی فرد با اشاره به اینکه این کمک‌ها با هم افزایی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان پرداخت‌ شده است عنوان کرد: ۷۰ درصد از این کمک‌ها از اعتبارات امدادی و ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین ‌شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.