• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

پرداخت حدود ۵ هزار مورد تسهیلات به نیازمندان البرزی

  • کد خبر : 7242
  • 22 دی 1400 - 11:09
پرداخت حدود ۵ هزار مورد تسهیلات به نیازمندان البرزی
مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز گفت: طی 9 ماهه سال جاری رقمی معادل 53 میلیارد و 642 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرزی پرداخت ‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فرسود، مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، این نهاد به ۵ هزار خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند، افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم افزایی توسط صندوق امداد ولایت، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

فرسود مطرح کرد: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چک یا سفته بتوانند وام خود را دریافت کنند. وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یکبار کارمزد دارد. وام‌های مددجویی تا ۱۰ میلیون تومان بدون ضامن و تا ۲۰ میلیون تومان با یک چک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، عنوان کرد: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌ بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک از جمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.