• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

پرداخت دو میلیارد تومان هزینه بیمه مکمل به مددجویان البرزی

  • کد خبر : 8727
  • 12 مرداد 1401 - 12:27
پرداخت دو میلیارد تومان هزینه بیمه مکمل به مددجویان البرزی
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از پرداخت دو میلیارد تومان هزینه بیمه مکمل و فرانشیز به یک هزار و 500 مددجوی بیمار تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان مورد حمایت به عنوان یکی از خدمات اصلی این نهاد، گفت: با کمک خیرین و هم افزایی مراکز نیکوکاری، هزینه‌های بیمه مکمل و فرانشیز یک هزار و ۵۰۰ مددجوی بیمار تحت حمایت به مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت‌ شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۰۰ بیمار مبتلا به بیماری های خاص و صعب العلاج و یک هزار و ۲۰۰ نفر سایر بیماران هستند ضمن اشاره به هزینه‌های بالای درمان و توان محدود مددجویان برای انجام امور درمانی خود افزود: پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی پزشکان متخصص و فوق تخصص و پوشش بیمه‌ای هزینه خدمات توان‌بخشی همچون پروتز دندان مصنوعی از جمله این خدمات است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: تهیه عینک و سمعک، رایگان کردن فرانشیز درمان بیماران خاص، خدمات سنگ‌شکن، پرتودرمانی و شیمی‌درمانی، جبران هزینه خرید کلیه با هماهنگی انجمن مربوطه و پوشش بیمه‌ای تجهیزات و لوازم مصرفی باکیفیت نیز از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان تحت پوشش است.

فلاح قنبری بیان کرد: بیمه پایه مددجویان تحت حمایت «بیمه سلامت اقشار آسیب‌پذیر» است و از آنجایی‌که بیمه‌های پایه، همه هزینه‌های درمانی را پوشش نمی‌دهند لذا برای کمک به نیازمندان مورد حمایت در این زمینه یک بیمه مکمل درمانی در نظر گرفته‌شده که با مراجعه این افراد به ادارات این نهاد و ارائه اسناد و مدارک مربوطه به کارشناسان درمان کمیته امداد، بخشی از هزینه‌های درمانی آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اذعان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد و هلال‌احمر ۱۰۰ درصد فرانشیز داروهای مورد تعهد در بسته بیمه پایه (ترجیحاً داروهای ضروری و هلال‌احمری) جهت درمان بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8727

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.