• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

پروژه جشنواره ملی گل لاله در کرج آغاز شد

  • کد خبر : 12016
  • 11 آذر 1401 - 15:30
پروژه جشنواره ملی گل لاله در کرج آغاز شد
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج، از آغاز پروژه جشنواره ملی گل لاله با کاشت دو هزار پیاز لاله در پارک شهید چمران کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج در هفدهمین جلسه این کمیسیون که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و رئیس کمیسیون سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج برگزار شد، از برنامه ریزی برای جشنواره ملی گل لاله در این شهر خبر داد.

وی با اشاره به اشکالات سال گذشته و رفع آن ها، ادامه داد: خرید و کاشت دو هزار پیاز وارداتی جنس مرغوب از کشور هلند صورت گرفته و تفاوت در واریته های بذر، تاخیر در زمان کاشت و مدیریت اطلاع رسانی از اصلاحات لازم بود که در برنامه سال آتی باید با دقت لازم صورت گیرد.

تجهیز و آماده باش زمستانی برای مدیریت بارش ها در پایان سال جاری از دیگر موضوعات بود که در این کمیسیون، در اولویت اقدام و بررسی قرار گرفت و معاونت خدمات شهری موظف شد ضمن پیگیری اقدامات لازم و رفع موانع جاری، گزارش تکمیل تجهیزات، ملزومات و جذب ردیف بودجه های مصوب و پیش بینی متمم را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه نیز، گزارش مالی و در آمدی سازمان آرامستان های شهرداری کرج، طی هشت ماه نخست سال ۱۴۰۱ از سوی مدیر عامل این سازمان ارائه شد. تاکید بر زیباسازی فضاهای مکث در معابر عمومی و محله های مسکونی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز آخرین دستور هفدهمین جلسه این کمیسیون بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.