• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج:

پلاتوی بوستان خانواده تا مرداد آماده بهره برداری است/ تکمیل ساختمان فرهنگی استاد شهریار تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 27492
  • 03 اردیبهشت 1403 - 15:37
پلاتوی بوستان خانواده تا مرداد آماده بهره برداری است/ تکمیل ساختمان فرهنگی استاد شهریار تا پایان سال جاری
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از بهره برداری پلاتوی بوستان خانواده در مرداد و ساختمان فرهنگی استاد شهریار تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از پروژه های پلاتو، استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج که با همراهی همراه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به ساخت و توسعه زیرساخت های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد.

وی احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر را از جمله پروژه هایی دانست که به توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می کنند و توضیح داد: عملیات احداث پلاتو در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) کرج خبر داد و با بیان اینکه تمرکز اصلی این پروژه بر شبستان آن است، اذعان کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع که مسقف شده و زیرساخت های دیگر آن نیز در حال انجام است به زودی تکمیل می شود.

رحیمی در پایان با بیان اینکه ساختمان فرهنگی استاد شهریار نیز با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه و در راستای افزایش سرانه و زیرساخت های فرهنگی شهر تا پایان سال جاری تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد و آماده استفاده شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.