• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس سازمان بسیج هنرمندان البرز:

پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور ۱۴۰۱ برگزار می شود

  • کد خبر : 13154
  • 24 دی 1401 - 17:23
پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور ۱۴۰۱ برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز از برگزاری پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور 1401 با موضوع «خانواده شاد و باشکوه ایرانی من» خبر داد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور ۱۴۰۱ با موضوع «خانواده شاد و باشکوه ایرانی من» خبر داد و گفت: این مسابقه ملی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می شود.

وی افزود: محورها و موضوعات این مسابقه شامل خانواده شاد و با شکوه ایرانی من، خانواده من در یک قاب، خانواده من در لباس محلی، خانواده من، پای سفره ایرانی، مراسم سوگواری، جشن و شادمانی، اوقات فراغت، سفر، زیارت و گردشگری، خانواده من از تولد تا مرگ، تکریم و دست بوسی والدین و خانواده، سرمایه های زندگی من هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه این مسابقه در بخش های ویژه (پروژه محور)، آزاد (رقابتی) و مردمی (پویش خانواده باشکوه ایرانی) برگزار می شود، اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این رقابت تا ۳۰ دی ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این دوسالانه به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، خردمند جنوبی، کوچه سمندریان، شماره ۵، طبقه اول، کدپستی ۱۵۸۴۶۸۷۸۱۳ ارسال کنند.

نوروزی فر بیان کرد: علاقه مندان به هنر عکاسی همچنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۴۹۱۳۶۸-۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا از طریق ارسال پیام در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۵۱۶۰۰۳۵ با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13154

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.