• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
برای نخستین بار در تاریخ شهرداری کرج صورت می گیرد؛

پوشش بیمه تکمیلی یکسان با پرسنل رسمی، برای نیروهای پاکبان، سبزبان و تامین نیرو

  • کد خبر : 17637
  • 02 خرداد 1402 - 15:42
پوشش بیمه تکمیلی یکسان با پرسنل رسمی، برای نیروهای پاکبان، سبزبان و تامین نیرو
عضو شورای اسلامی شهر کرج از اجرایی شدن بیمه تکمیلی همسان برای پرسنل رسمی، تامین نیرو، پاکبانان و سبزبانان شهرداری برای نخستین بار در تاریخ شهرداری، در شورای دوره ششم با همت و تلاش مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی حاجی قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و نهمین جلسه رسمی شورا از اختصاص ردیفی به پرداخت سهم ۵۰ درصدی بیمه پاکبانان، سبزبانان و کارکنان تامین نیرو با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی عنوان کرد: نحوه اجرای این ردیف بودجه و اعمال سهم ۵۰ درصدی بیمه نیروهای مذکور، محل بحث فراوان بود و پیشنهادات مختلفی نیز در این زمینه مطرح شد. اکنون کارکنان تامین نیرو تحت پوشش بیمه ای مستقل از بیمه تکمیلی پرسنل رسمی شهرداری قرار دارند که شاید رضایت کافی را ایجاد نکند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج از اجرایی شدن بیمه همسان با پرسنل رسمی، برای تامین نیرو، پاکبانان و سبزبانان شهرداری برای نخستین بار در تاریخ شهرداری، در شورای دوره ششم با همت و تلاش مدیریت شهری خبر داد و افزود: این اتفاق در چند روز آینده طی مناقصه ای محقق و اجرایی می شود.

حاجی قاسمی عنوان کرد: پاکبانان، سبزبانان و پرسنل تامین نیروی شهرداری در فرصت کمی که برای تکمیل فرم های مربوطه وجود دارد، به دوایر ذیربط در شهرداری مراجعه و فرم ها را تکمیل کنند تا مجموعه شهرداری بتواند با برآورد درستی، مناقصه مذکور را برگزار کند.

وی مطرح کرد: سطح خدمتی که امسال برای بیمه تکمیلی کارکنان تعریف شده، سطح مناسبی است که برای نیروهای مذکور نیز برقرار می شود. امید است بتوانیم در این زمینه تجربه خوبی را برای پرسنل رقم بزنیم و یکی از وعده های شورای ششم در خصوص خدمت رسانی به آن ها به صورت کامل و عینی محقق شود.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه در مقابل هرگونه فشاری ایستادگی و بر اساس قانون عمل کند تا حق مردم استیفا شده و ضایع نشود، بیان کرد: باید به گونه ای عمل شود که نیروهای تعیین تکلیف شده در خدمات شهری، به حوزه پیمانکاری فضای سبز هجرت نکنند و این موضوع یک بار برای همیشه حل شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17637

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.