• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

پژوهشگران خلاق را به واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، وصل می کنیم

  • کد خبر : 17225
  • 23 اردیبهشت 1402 - 11:01
پژوهشگران خلاق را به واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، وصل می کنیم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ما به دنبال برقراری ارتباط و اتصال واحدهای خلاق و پژوهشگر و واحد تحقیق و توسعه به یکدیگر و افزایش ظرفیت های پژوهشی در بخش تولید در استان البرز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پنل صنعت مولد، اقتصاد دانش بنیان در دوازدهمین دوره اینوتکس گفت: با توجه به اینکه یکی از بخش هایی که واحدهای خلاق و پژوهشگر را به صنعت نزدیک می کند، واحد تحقیق و توسعه (R&D) در هر واحد صنعتی است، ما به دنبال برقراری ارتباط و اتصال این دو واحد به یکدیگر و افزایش ظرفیت های پژوهشی در بخش تولید در استان البرز هستیم.

وی بیان کرد: وزارت صمت مجوزهایی را در قالب بخش های تحقیق و توسعه به واحدهای تولیدی و صنعتی اعطا می کند که شامل مجوزهای توسعه و پروانه بهره برداری است. در این راستا و همکاری با کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز فرصت های همکاری مشترک طرفین را فراهم می کنیم. این اقدام در چارچوب یک تفاهم نامه همکاری بین اداره کل صنعت، معدن و تجارت و کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در حال پیگیری بوده و تاکنون گام های مثبتی در این زمینه برداشته شده است.

گفتنی است پنل صنعت مولد، اقتصاد دانش بنیان با حضور رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، صدری مهر دستار، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، کوهی مديرعامل شركت سهامی ذوب آهن و سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در دوازدهمین دوره اینوتکس در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.