• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

پیکر شهید «یوسف زاده مسعود» جمعه تشییع می شود

  • کد خبر : 13900
  • 27 بهمن 1401 - 8:21
پیکر شهید «یوسف زاده مسعود» جمعه تشییع می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خبر داد: پیکر مطهر شهید والامقام یوسف زاده مسعود روز جمعه 28 بهمن جاری پس از برگزاری نماز جمعه در فردیس تشییع و به گلزار بهشت سکینه (س) کرج منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در خصوص شناسایی و انتقال پیکر مطهر شهید «یونس یوسف‌زاده مسعود» به استان البرز، در جمع خبرنگاران، گفت: شناسایی پیکر شهید یوسف‌زاده غوغایی عاشقانه در بین مردم شهید‌پرور استان البرز برپا کرده است.

وی با اشاره به بازگشت پیکر مطهر این شهید و عطرآگین شدن فضای استان به بوی پیراهن یوسف، بیان کرد: یونس یوسف زاده مسعود، در سن ۲۱ سالگی در عملیات خیبر بر اثر برخورد ترکش منطقه جفیر به درجه رفیع شهادت نائل شد و سال‌ها پیکرش جاوید الاثر بود که در جریان تفحص های اخیر، با استفاده از آزمایش DNA شناسایی شد و به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز توضیح داد: خانواده این شهید والامقام ساکن شهرستان فردیس هستند و سال‌ها در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، مزاری به عنوان یادبود برای وی در نظر گرفته شده بود تا خانواده وی دلتنگی های خود را برطرف کنند.

سردار اسلامی، شناسایی و بازگشت شهدایی چون یونس یوسف زاده مسعود پس از ۳۹ سال را معجزه‌های عصر حاضر دانست و با اشاره به کشف وصیت نامه این شهید گرانقدر عنوان کرد: حین تفحص، بسته‌ای حاوی دستخط شهید روی دستمال اشک وی یافت شده است که پیش از شهادت خواستار دفن آن دستمال به همراه خود شده بود.

وی اعلام کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه ۲۸ بهمن جاری پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در محل مصلای فردیس از خیابان امام حسن (ع) تا فلکه دوم اسن شهرستان تشییع و سپس جهت تدفین به گلزار بهشت سکینه (س) کرج منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13900

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.