• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

کارفرمایان نمونه کشوری و استانی معرفی شدند

  • کد خبر : 6835
  • 27 مهر 1400 - 14:46
کارفرمایان نمونه کشوری و استانی معرفی شدند
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: در جشنواره ملی و استانی معرفی چهره های برتر حوزه کارآفرینی، کارفرمایان، هفت نفر از کارفرمایان نمونه تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان البرز معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، تورج بیات سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در نشستی که با حضور کارفرمایان نمونه کشوری و استانی و مسئولین مربوطه در محل سال کنفرانس اداره کل برگزار شد گفت: نگاه سه‌جانبه ‌گرایی، رشد و توسعه ‌یافتگی نظام تامین اجتماعی را در پی دارد و با گسترش آن معضلات کارفرمایی و کارگری به حداقل می‌رسد.

وی با اشاره به نقش و ماهیت این سازمان در گسترش بیمه‌های اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی کشور ضمن عهده‌دار بودن وظیفه اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید و همچنین بهبود مناسبات اقتصادی، اجتماعی بر پایه ساختار و ویژگی‌های اقتصاد پویا ایفا می کند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز سه‌جانبه‌گرایی و نقش کارفرمایان در مناسبات اقتصادی و تعامل با تامین اجتماعی را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: منابع اصلی سازمان تامین اجتماعی از سوی کارفرمایان و کارگران تامین می‌شود و رشد و توسعه تامین اجتماعی در کشور حاصل مشارکت شرکای اجتماعی به ویژه مشارکت و همراهی کارفرمایان است.

بیات مهم ترین شاخص‌های تعیین کارفرمای نمونه را حفظ حقوق بیمه‌شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه‌شده و دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه‌ نیروی کار در مهلت مقرر وضع‌شده در قانون تامین اجتماعی و عدم وجود مطلبات قطعی دانست.

وی همچنین رعایت مفاد ۹۰ قانون تامین اجتماعی مبنی بر انجام معاینات اولیه پیش از شروع اشتغال به کار، رشد در جذب نیروی کار طی یک سال اخیر، استفاده کارفرما از سیستم مکانیزه و ارسال پرداخت حق بیمه، دریافت ابلاغ الکترونیک و برقراری و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت در محیط کار را از دیگر شاخص های تعیین کارفرمای نمونه عنوان کرد.

در ادامه جلسه اعضای کمیته از میان ۳۶ کارفرمای معرفی شده از جانب شعب تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در سال ۱۳۹۹، ۶ نفر از کارفرمایان را به عنوان کارفرمای نمونه استانی و یک نفر را به عنوان کارفرمای کشوری انتخاب کردند که مشخصات آن ها به شرح ذیل است:

۱- شرکت صنایع تولیدی کروز ، آقای حمید کشاورز توچائی، ۳۶۹۴ نفر (منتخب کشوری)
۲- شرکت آماده لذیذ، تولید مواد غذایی، آقای علی نصر نراقی، ۳۵۰ نفر (منتخب استانی)
۳- شرکت پاک تلیسه، آقای مهدی علیمردانی، ۳۹۸ نفر (منتخب استانی)
۴- شرکت سله بن، آقای رضا محمد جعفری، ۲۰۷ نفر (منتخب استانی)
۵- شرکت مارال چرم، آقای سیدجلال حسینی خواه، ۱۶۱ نفر (منتخب استانی)
۶- شرکت پاک فرم البرز، آقای قنبر سلمانی، ۴۷ نفر (منتخب استانی)
۷- شرکت قطر آب سپهر البرز، آقای مارتین زادوریان، ۵ نفر (منتخب استانی)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6835

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.