• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

کارگاه آموزش کمک‌های اولیه پرسنل سازمان سیما و منظر شهرداری کرج برگزار شد

  • کد خبر : 8212
  • 15 تیر 1401 - 12:10
کارگاه آموزش کمک‌های اولیه پرسنل سازمان سیما و منظر شهرداری کرج برگزار شد
کارگاه آموزشی کمک های اولیه با هدف افزایش سطح آگاهی و توانایی پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به همت واحد HSE سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج و با همکاری جمعیت هلال احمر استان البرز، کارگاه کمک های اولیه شامل ۲۲ ساعت آموزش تئوری و عملی با هدف افزایش سطح آگاهی و توانایی پرسنل سازمان و آموزش امداد و نجات و نحوه برخورد با مصدومان در موقعیت‌های بحرانی هنگام بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد.

هاله ترهنده مسئول واحد بهداشت و ایمنی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در حاشیه این کارگاه گفت: آموزش کمک های اولیه و اقداماتی که بلافاصله پس از وقوع حوادث و پیش از رسیدن عوامل اورژانس و رسیدن بیمار یا مصدوم به مراکز درمانی باید صورت گیرد، اهمیت بسیاری دارد و در برخی موارد حیاتی است.

وی با تاکید بر یادگیری اصول کمک های اولیه توسط شهروندان بیان کرد: این کارگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی کارکنان سازمان سیما منظر و نحوه مدیریت امداد و نجات در زمان بروز حادثه تشکیل شده و امیدوار هستیم همکاران این سازمان با فراگیری امدادهای اولیه بتوانند شهروندی آگاه‌تر و نجات بخش باشند  در مواقع لازم بتوانند جان هموطنان خود را نجات دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8212

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.