• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج:

کرج نیازمند یک مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسیران هاست

  • کد خبر : 13332
  • 02 بهمن 1401 - 9:33
کرج نیازمند یک مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسیران هاست
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، خواستار احداث مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسیران های شهر کرج شد.

علیرضا رحیمی محمودآبادی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، با تاکید بر احداث مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسیرانی های شهر کرج گفت: حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کرج فعالیت می کنند که نزدیک به ۵۰ درصد آن ها بیش از ۱۰ سال سابقه کار در شهر را داشته و فرسوده هستند.

وی ضمن ابراز تاسف از مظلوم واقع شدن قشر رانندگان تاکسی، ادامه داد: این قشر زحمت کش و پرتلاش مدام در حال فعالیت هستند بنابراین پیشنهاد می شود یک مجتمع خدماتی برای این قشر عظیم راه اندازی شود تا رانندگان تاکسی این شهر بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

رحیمی با اشاره به یادآوری این موضوع به سازمان حمل و نقل بار و مسافر طی چندین مرحله، اظهار کرد: این سازمان باید هر چه سریع تر فضایی که در منطقه باغستان برای این پروژه در نظر گرفته شده را به بهره برداری برساند و آن را در اختیار این قشر زحمت کش قرار دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج، استفاده از خدمات ارزان و به صرفه برای تاکسی های شهر را از اولویت های این کمیسیون عنوان و اضافه کرد: باید یک مجتمع خدماتی و رفاهی در شهر احداث شود تا خدمات خودرویی از قبیل تعویض روغن و لاستیک، تعمیرات کلان خودرویی، صافکاری و نقاشی، خدمات بیمه ای و… ارائه شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات با قیمت های مناسب همراه با تخفیفات ویژه، مطرح کرد: گاهی اوقات، سیاست های تشویقی شهرداری کرج باید به سمتی برود که تاکسیران ها بتوانند خدمات بهتر و ارزان تری دریافت کنند که این امر از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراست. سازمان مربوطه باید هر چه سریع تر در این زمینه اقدام لازم و فوری را انجام دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.