• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در دام پلیس البرز

  • کد خبر : 1032
  • 18 آبان 1399 - 17:13
کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در دام پلیس البرز
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد: فردی که با جعل سند و کلاهبرداری زمین دو هزار متری فرد دیگری را به قیمت 50 میلیارد ریال به فروش رسانده بود، توسط پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه یک کلاهبردار حرفه ای با جعل سند و چرب زبانی یک قطعه زمین دو هزار متری که متعلق به شخص دیگری بوده را به قیمت ۵۰ میلیارد ریال به فروش رسانده و پس از دریافت پول متواری شده، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند متهم از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار استان البرز است که چندین مرتبه به جرم کلاهبرداری توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده است. در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و بکار گیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در یک باغ در محدوده گرمدره کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فیض جعفری با بیان اینکه متهم به صراحت به جرم خود مبنی بر فروش مال غیر اقرار کرد، اظهار کرد: تحقیقات برای شناسایی همدستان و سایر کلاهبرداری های این متهم ادامه دارد. شهروندان در معامله های ملکی خود از اصالت سند ملک مورد معامله اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1032

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.