• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

کلنگ ساخت کارگاه هنرستان خیرساز در البرز به زمین زده شد

  • کد خبر : 4174
  • 23 اسفند 1399 - 18:28
کلنگ ساخت کارگاه هنرستان خیرساز در البرز به زمین زده شد
صبح امروز کلنگ احداث کارگاه هنرستان مهندس ملک خانی با زیربنای 720 مترمربع در ناحیه 4 کرج به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کلنگ احداث کارگاه هنرستان مهندس ملک خانی با حضور خانواده خیر نیک اندیش و معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان البرز، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و جمعی از مسئولین استانی در ناحیه ۴ کرج به زمین زده شد.

سعید گل زردی، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در این مراسم گفت: این کارگاه فنی در هنرستان وحدت اسلامی ناحیه ۴ شهر کرج در دو طبقه با زیربنای ۷۲۰ مترمربع و یک باب سرویس بهداشتی با کمک ملک خانی، خیر نیک اندیش احداث می شود.

وی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه در عرصه فن و صنعت اظهار کرد: این منطقه با داشتن یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در دو نوبت صبح و عصر، جزو مناطق پرتراکم جمعیت دانش آموزی استان است که به حمایت های خیرخواهانه خیرین نیاز دارد. امید است این پروژه تا مهر ۱۴۰۰ تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

ملک خانی، خیر مدرسه ساز ادامه راه بزرگان و پرورش نیروهای جوان کارآرین و مستعد در عرصه تولید و صنعت را یکی از اهداف خود برای این امر دانست و افزود: کشورم ایران، سرزمین نخبه پروری است و با این گونه اقدامات می توان در راه پرورش استعدادها گام برداشت.

لازم به ذکر است این پنجمین عملیات ساخت فضاهای آموزشی و کاربردی در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج است که در سال ۹۹ از ۲۴ تفاهم نامه منعقد شده با خیرین نیک اندیش عرصه مدرسه سازی آغاز می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.