• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج؛

کمبود ماشین آلات و ‌تجهیزات در مناطق شهرداری کرج باید برطرف شود

  • کد خبر : 9413
  • 15 شهریور 1401 - 8:27
کمبود ماشین آلات و ‌تجهیزات در مناطق شهرداری کرج باید برطرف شود
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: مناطق 10 گانه شهرداری کرج در حوزه تجهیزات و ماشین آلات حوزه فنی و عمرانی با کمبود مواجه هستند که این موضوع باید مورد توجه قرار گرفته و رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از منطقه چهار شهرداری کرج (مهرشهر) در جمع شهروندان حضور یافت و ضمن بررسی مسائل و مشکلات بیش از ۵۰ تن از همشهریان، رسیدگی به موضوعات شهری در مواجه با شهرداری را پیگیری و رفع آن ها را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: در این دیدار، شهروندان موضوعاتی همچون کاهش بروکراسی نامتعارف در پروسه های اداری به ویژه حوزه شهرسازی، تعریض برخی معابر در محدوده بلوار ولیعصر، رسیدگی و اقدامات عملیاتی در خصوص کنارگذر مهرشهر و ساماندهی دستفروشان را مطرح و خواستار پیگیری این موارد شدند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج افزود: جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، دریافت علی الحساب ها از برخی مودیان قبل از تعیین تکلیف وضعیت آرای صادره در کمیسیون ماده صد و توافقات مورد درخواست مالکین از تعیین تکلیف نهایی و نیز احداث بوستان های کوچک محلی از دیگر مواردی بود که از سوی شهروندان منطقه مذکور مطرح شد.

قهرمانی صارم بیان کرد: به طور کلی آنچه می بایست الگوی اقدامات و خط مشی عملکردی منطقه چهار شهرداری کرج قرار گیرد پایبندی به اسناد بالادستی به ویژه مصوبه بودجه سال جاری و نگاه محله محوری در تمامی دوایر شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: برخی موضوعات در خصوص تملکات ریزدانه ها در معابر دارای اولویت نیز در دستور کار قرار گرفت و سایر موضوعات به منظور عملیاتی شدن آن ها باید در آینده ای نزدیک مورد پایش قرار گیرد تا شاهد اقدامات عملیاتی در این زمینه ها باشیم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: تجهیزات و ماشین آلات ضروری و مورد نیاز معاونت عمرانی و خدمات شهری که در واقع از کمترین امکاناتی در این حوزه برخوردار نیستند، موضوع دیگری است که مبتلابه تمامی مناطق شهرداری کرج بوده و همچنان حل و فصل نشده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9413

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.