• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج خبر داد؛

کمک مدیریت شهری کرج به حفظ و توسعه فضای سبز مؤسسه رازی

  • کد خبر : 18050
  • 09 خرداد 1402 - 13:33
کمک مدیریت شهری کرج به حفظ و توسعه فضای سبز مؤسسه رازی
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقرر شد به موسسه رازی در تامین آبیاری فضای سبز از طریق منابع آب های غیر شرب شهرداری و حفظ و نگهداری درختان ارزشمند این موسسه قدیمی و بی نظیر مساعدت شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر کرج امروز در بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی که با همراهی مدیر منطقه ۶ و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج صورت گرفت، با تاکید بر ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز این مجموعه گفت: شهرداری کرج از طریق آب تصفیه خانه‌ها اقدام به آبیاری درختان و فضای سبز موجود در این مجموعه خواهد کرد. 

وی با اشاره به لزوم حفاظت و آبیاری درختان کهنسال مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی افزود: طی سنوات گذشته درختان و فضای سبز این مجموعه از طریق قنات صوفی آباد آبیاری می‌شدند که با کم شدن آب قنات، آبیاری فضای سبز با مشکل مواجه شده است که سازمان سیما، منظر و فضای سبز و شهرداری منطقه ۶ باید اقدامات لازم را به منظور لایروبی و بازسازی قنات و انهار منطقه صوفی آباد انجام دهند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: شورای شهر در ردیف های بودجه تحقق این امر را به تصویب رسانده و بیش از آن را در متمم پایدار خواهد کرد. در این بازدید مقرر شد در تکمیل این طرح به موسسه رازی در تامین آبیاری فضای سبز از طریق منابع آب های غیر شرب شهرداری و حفظ و نگهداری درختان ارزشمند این موسسه قدیمی و بی نظیر مساعدت شود.

چپردار خاطرنشان کرد: موسسه رازی و کارکنان خدوم آن با یک قرن سبقه و اهتمام در بهداشت جامعه و تامین سلامتی انسان و دام در خط مقدم ریشه کنی بیماری ها به این کشور خدمت کرده اند و امروز هم مدیریت شهری را با افتخار در کنار خود خواهند داشت، چراکه ما سلامتی خود را به این مرکز تحقیقاتی بی نظیر مدیون هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.