• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

یلدای مجازی در کانون پرورش فکری البرز

  • کد خبر : 2450
  • 27 آذر 1399 - 16:31
یلدای مجازی در کانون پرورش فکری البرز
برنامه‌های یلدایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز که با توجه به شرایط کرونایی استان از طریق فضای مجازی اجرا می شود، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، برنامه‌های یلدایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز که با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال در دو سطح استانی و مراکز و در فضای مجازی اجرا می‌شود، اعلام شد.

مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری البرز، انجمن قصه‌گویی و انجمن علمی، پژوهشی (نجوم) و نیز کتابخانه سیار ویژه برنامه‌هایی را برای این منظور تدارک دیده‌اند که با توجه به لزوم رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی، این ویژه برنامه‌ها با تاکید بر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و ترغیب کودکان و نوجوانان به ماندن درخانه اجرا خواهد شد.

مربیان فرهنگی و هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در سامانه برخط (آن لاین) کانون مجازی، ویژه برنامه‌هایی از جمله حافظ ‌خوانی، معرفی آداب و رسوم شب یلدا، کاردستی ویژه یلدا، نماهنگ‌ها و فیلم‌های یلدایی و نمایش خلاق را برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.   

انجمن قصه‌گویی نیز روزهای ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹ را به نقد و بررسی قصه‌ها اختصاص داده و در انجمن‌های مربیان، زنان و مردان، پدربزرگ، مادربزرگ‌ها و نوجوانان به بررسی قصه‌ها و رفع اشکالات احتمالی آنان می‌ پردازد.

همچنین از روز پنج‌ شنبه ۲۷ آذر ۹۹ لغایت روز یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ هر روز ساعت ۱۷ یکی از مربیان کانون و یا قصه ‌گویان برگزیده جشنواره‌ های سال‌های گذشته از استان البرز به صورت زنده در صفحه مجازی انجمن قصه‌ گویی استان به نشانی ghesehgouee.alborz@ قصه‌گویی می کنند.

لازم به ذکر است ویژه برنامه جشن شب یلدا نیز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۹ ساعت ۲۰ از صفحه مجازی انجمن قصه‌ گویی کانون کشور به نشانی ghesehgouee@ پخش می شود. همچنین  انجمن علمی، پژوهشی نجوم استان البرز نیز با تشکیل کارگروهی از نوجوانان فعال عضو این انجمن، ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده که در گروه مجازی انجمن نجوم اجرا می شود.

همچنین با همکاری واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز روز پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹، محسن رشیدی از اعضای فعال انجمن نجوم در گفت و گوی اینستاگرامی در صفحه رسمی کانون استان البرز (kanoonparvaresh_alborz@) به بیان موضوع «شب یلدا از دیدگاه علم نجوم» می پردازد.

کتابخانه سیار کانون پرورش فکری استان البرز نیز ویژه برنامه‌هایی را برای تعدادی از کودکان بهزیستی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده  که از جمله آن ها می توان به اجرای ویژه برنامه «یلدای مهربانی»، قصه‌گویی، معرفی یلدا، حافظ خوانی، مسابقه خاطره ‌گویی مادربزرگ ها و پدربزرگ‌ها، کاردستی و … برای اعضای گروه‌ های مجازی دختران و پسران روستایی و مناطق حاشیه‌ نشین شهرها اشاره کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌ تلفن های  ۳۲۸۲۰۹۰۹ و یا ۳۲۸۲۸۰۸۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2450

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.