• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
قابل توجه خانواده های متوفیان؛

۱۵ مرداد، آخرین فرصت جمع آوری و اصلاح موارد نامتعارف در بهشت سکینه (س)

  • کد خبر : 8531
  • 28 تیر 1401 - 22:04
۱۵ مرداد، آخرین فرصت جمع آوری و اصلاح موارد نامتعارف در بهشت سکینه (س)
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اجرای طرح یکسان سازی و مناسب‌سازی بهشت سکینه (س) خبر داد و اعلام کرد: خانواده‌های معزا تا ۱۵ مردادماه امسال فرصت دارند نسبت به اصلاح و جمع‌آوری موارد نامتعارف در این آرامستان اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، محمد محمودی نژاد رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اطلاع‌رسانی و انجام تبلیغات محیطی برای طرح یکسان سازی و مناسب‌سازی قطعات قدیمی بهشت سکینه (س) کرج خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در این آرامستان در حال اجراست و بنرهای آن جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان در معابر و قطعات مختلف این مکان نصب‌شده است.

وی توضیح داد: این طرح با دستور قضایی و به‌منظور بهبود سیمای بصری آرامستان به‌خصوص در قطعات قدیمی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض‌ها و شکایات شهروندان و نیز تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به‌ویژه جانبازان، معلولان و افراد ویلچری در حال اجراست و در راستای آن، قبوری که دارای ارتفاع، آیات قرآن بر روی سنگ مزار، کتیبه، صندلی، تصویر نامتعارف، گلدان، تابلو، چراغ، حصار، باغچه و… نامتعارف باشند، باید مناسب‌سازی شوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح از شهروندان و خانواده‌های معزا درخواست می‌شود در صورت نصب سنگ مزار با تصویر و ارتفاع نامناسب، گلدان، کتیبه، صندلی و یا هرگونه اقدام خارج از تعهدنامه مندرج در فرم سنگ مزار تا ۱۵ مردادماه امسال نسبت به اصلاح و جمع‌آوری موارد مذکور اقدام کنند.

محمودی نژاد بیان کرد: کارشناسان این سازمان پس از بررسی و مستندسازی سنگ‌های مزار در صورت عدم تطابق با آیین‌نامه اجرایی با خانواده متوفی تماس می‌گیرند و توضیحات مربوطه را جهت اصلاح، ارائه می‌دهند. در صورت عدم توجه خانواده‌ها به این طرح، سازمان با دستور قضایی مذکور، راساٌ مکلف به جمع‌آوری موارد نامتعارف در قطعات است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده‌های معزا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۴۵۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8531

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.