• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

اخبار پلیسی البرز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 27755
  • 10 اردیبهشت 1403 - 14:24
اخبار پلیسی البرز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دستگیری سارق باغ ويلاهاي روستاي سنقرآباد، اعتراف سارق داخل خودرو به ۱۷ فقره سرقت در ساوجبلاغ، دستگیری سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هستند که مشروح آنها را در ادامه می خوانیم.

دستگیری سارق باغ ويلاهاي روستاي سنقرآباد

سرهنگ کامران چراغي، فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: در پي وقوع سرقت‌هاي متوالي از باغ ويلاهاي روستاي سنقرآباد و ايجاد جو ناامن در بين اهالي اين روستا، تيمي ويژه از کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان براي شناسايي سارق يا سارقان احتمالي وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: ماموران با بررسي مناطق وقوع سرقت و به کارگيري اقدامات فني و پليسي يک سارق را در حين سرقت دستگير کردند و در تحقيقات تکميلي متوجه شدند اين فرد به دليل اعتياد شديد به مواد مخدر اقدام به اين سرقت‌ها مي‌کرده است.

فرمانده انتظامي چهارباغ با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب ۱۲  فقره سرقت از باغ ويلاهاي روستاي سنقرآباد از دستگيري يک مالخر اموال مسروقه در خصوص اين پرونده خبر داد و گفت: مالباختگان اين پرونده نيز شناسايي و به همراه متهمان براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اعتراف سارق داخل خودرو به ۱۷ فقره سرقت در ساوجبلاغ

سرهنگ علي سليماني، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در ساوجبلاغ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وی مطرح کرد: کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ساوجبلاغ با انجام چندين شبانه روز تحقيقات ميداني و به کارگيري اقدامات پليسي موفق به شناسايي سارق شدند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، سارق مورد نظر را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي ساوجبلاغ منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: متهم در بازجویي هاي تکميلي به ۱۷  فقره سرقت داخل خودرو در ساوجبلاغ اعتراف کرد و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

وی تاکيد کرد: مردم در راستاي ارتقای امنيت اجتماعي مي توانند با مجموعه انتظامي همسو و همراه باشند و در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، موضوع را به پليس گزارش دهند.

دستگیری سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت

سرهنگ پيمان گودرزي، فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي ماموران کلانتري ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه اي در این شهر شناسايي شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه ماموران با ايجاد گشت هاي محسوس و نامحسوس در مناطق فعاليت اين سارقان، هر پنج متهم را در حين سرقت دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

سرهنگ گودرزي بیان کرد: متهمان در بازجويي هاي اوليه پليس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصي، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسيکلت سرقتي نيز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج با بيان اينکه سارقان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، اذعان کرد: تمام مالباختگان اين پرونده نيز شناسايي شده اند.

وي در پايان از شهروندان خواست هشدارهاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27755

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.