• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه توسط اصحاب رسانه

  • کد خبر : 27955
  • 19 اردیبهشت 1403 - 14:04
ضرورت امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه توسط اصحاب رسانه
استاندار البرز با تاکید بر امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه توسط اصحاب رسانه گفت: باید دست به دست هم دهیم تا افراد توانمند، مورد وثوق، پاکدست، متخصص و دلسوز را به مردم معرفی و آنها را به حضور پای صندوق های رای تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن شهدای دولت برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات، اقتدار و عظمت جمهوری محقق و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل غاصب زده شد.

وی با بیان اینکه این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح با محوریت سپاه ملت ایران با هر نگاه، تفکر و دیدگاه، مورد تحسین، تمجید و تفقد ملت قرار گرفت، بیان کرد: امید است وعده صادقی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، زودتر محقق شود.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر رسالت سنگین اصحاب رسانه اذعان کرد: شما با هر دیدگاه و تفکر برای ما عزیز و قابل احترام هستید. من به جهت دیدگاه ها برای افراد، تفاوتی قائل نمی شوم. این رسالت خطیر به عنوان حلقه اتصال میان مدیران و مردم، احساس مسئولیت، صداقت و دیدگاه افراد را نشان می دهد و امیدواریم در این مسئولیت بزرگ به درستی ایفای نقش کنید.

عبداللهی انتخابات را حق افراد و تکلیف آنان دانست و یادآور شد: در دور اول انتخابات تلاش های زیادی در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش مشارکت مردم صورت گرفت و جلسات متعددی نیز برگزار شد و علیرغم پیش بینی های گروه های مختلف، مشارکت ها تا حدودی افزایش یافت اما قانع کننده نبود.

وی با اشاره به روزهای کم باقیمانده تا انتخابات، ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای بکارگیری تمام ظرفیت ها و توانایی ها جهت افزایش مشارکت ها در دور دوم این رویداد سیاسی مطرح کرد: خبرنگاران می توانند با استفاده از تخصص و توانایی هایی که دارند در این رابطه تاثیرگذار باشند و مردم را به مشارکت بیشتر دعوت کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به مشارکت بدون حاشیه در البرز و کل کشور در انتخابات دور اول، خاطرنشان کرد: امید است مرحله دوم نیز سپری شود اما در این میان به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم و فارغ از دیدگاه ها و تفکرات مختلف باید تلاش کنیم تا این دو نامزد بهتر و بیشتر به مردم معرفی شوند تا مردم نیز بهترین انتخاب را داشته باشند.

عبداللهی اعلام کرد: در استان البرز ۸۷۰ شعبه اخذ رای پیش بینی و جانمایی شده که از این تعداد ۶۶۸ شعبه در کرج، ۱۵۴ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در شهرستان اشتهارد مستقر می شوند. برآورد جمعیتی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در شوراهای شهرستان ها در دوره های اخیر، این اتفاقات را ناخوشایند دانست و تاکید کرد: از هم اکنون باید به فکر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باشیم که در برگزاری این رویدادها نیز به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم که در همه زمینه ها پیشقدم بوده و هستند.

استاندار البرز اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم تا افراد توانمند، مورد وثوق، پاکدست، متخصص و دلسوز را به مردم معرفی و آنها را به حضور پای صندوق های رای تشویق کنیم. تقاضای ما از اصحاب رسانه، امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه و در پی آنها افزایش سرمایه های اجتماعی است و در این راستا از پیشنهادات شما استقبال می کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در انتخابات دور اول تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.