• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

اقتصاد کشور تشنه نیروی کار ماهر و متخصص است

  • کد خبر : 7028
  • 17 آذر 1400 - 10:01
اقتصاد کشور تشنه نیروی کار ماهر و متخصص است
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه اقتصاد کشور تشنه نیروی کار ماهر و متخصص است، گفت: راه اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی در صنایع و شرکت ها از طریق تعامل و پیوند بخش صنعت و مهارت صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها) با حضور علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، مدیران کل ستادی، کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان و مدیرعامل و کارشناسان شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با هدف ارائه آموزش های مهارتی به نیروهای شاغل در این شرکت افتتاح و راه اندازی شد.

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم گفت: نیروی انسانی موتور محرکه توسعه کشور است و اگر بخواهیم در کشور رونق و تحول ایجاد شود، باید به تربیت منابع انسانی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اقتصاد کشور تشنه نیروی کار ماهر و متخصص است و ایجاد و راه اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی در صنایع و شرکت ها با هدف توانمندسازی نیروی کار از طریق تعامل و پیوند بخش صنعت و مهارت صورت می گیرد.

معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد: یکی از راهبردهای سازمان، تدوین استانداردهای آموزش شغلی مطابق با آخرین استانداردهای روز است و آمادگی داریم بر اساس تجربه و ظرفیت شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، استانداردهای جدیدی را بر اساس نیاز و تکنولوژی تدوین کنیم.

سید بهمن سبحانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها) نیز در این مراسم، آموزش و استعدادیابی را از ارکان اصلی ایجاد زیرساخت های استراتژیک برشمرد و بیان کرد: هر چه سطح آموزش افزایش یابد، بهره برداری درست تری از صنایع استراتژیک صورت خواهد گرفت.

وی ضمن استقبال از ایجاد مرکز جوار کارگاهی، ابراز امیدواری کرد که افتتاح این مرکز موجب خیر و برکت برای مجموعه شرکت، کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شود.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها) بزرگترین مجتمع تولید تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در ایران است و زیرمجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.