• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

جشنواره لاله های کرج می تواند در حوزه گردشگری نقش آفرین باشد

  • کد خبر : 27240
  • 27 فروردین 1403 - 11:48
جشنواره لاله های کرج می تواند در حوزه گردشگری نقش آفرین باشد
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به استقبال و بازدید های فراستانی و نیز بازدید سفیر ونزولا و تیم همراه از جشنواره لاله های کرج، در حوزه گردشگری و شناساندن این شهر می توان نقش آفرینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره لاله ها که در پارک شهید چمران کرج برگزار شد گفت: یکی از ویژگی های شاخص این جشنواره، بزرگترین فرش گل در خاورمیانه در کرج با مساحت حدود دو هزار و ۷۰۰ مترمربع است.

وی با اشاره به کاشت و به ثمر رسیدن حدود ۵۰۰ هزار گل لاله با ۳۷ واریته و فصلی در این جشنواره، هدف از برگزاری چنین رویدادهایی را افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان دانست و افزود: آشنایی بیشتر با گلهای فصلی و گل لاله و نیز نهادینه شدن فرهنگ گل و گیاه و احترام به طبیعت نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، در بخش دیگری فضای سبز کاخ مروارید را به عنوان یکی از فضاهای سبز کرج مطرح و تاکید کرد: با توجه به اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز این مجموعه بر عهده شهرداری است لذا مدیریت شهری می تواند جهت برگزاری جشنواره گل های داوودی در فصل مناسب در این نقطه از شهر برنامه ریزی کند.

رحیمی ترافیک ایجاد شده در محدوده پارک شهید چمران و گاهاَ اتوبان تهران-کرج-قزوین را از مشکلات جشنواره لاله ها عنوان و بیان کرد: با توجه به استقبال و بازدید های فرااستانی و نیز بازدید سفیر ونزوئلا و تیم همراه از این نمایشگاه، در حوزه گردشگری و شناساندن کرج می توان نقش آفرینی کرد.

وی مطرح کرد: با برنامه ریزی هدفمند و آینده نگری می توانیم جشنواره گل های داوودی و فرش گل را در مهرشهر کرج و فضای سبز کاخ مروارید داشته باشیم تا دسترسی بهتری برای بازدید کنندگان و همچنین مسافران شهرها و استان های مجاور شهر کرج ایجاد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.