• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
یادداشت/

جنگ ترکیبی، رینگ آخر و نفس گیر انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 26947
  • 12 فروردین 1403 - 14:03
جنگ ترکیبی، رینگ آخر و نفس گیر انقلاب اسلامی
ما ملت ایران اسلامی در جنگ های گذشته تمدن لیبرال دموکراسی با نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره فرازها و فرودها، ریزش ها و رویش های فراوانی داشته ایم و اکنون که به لحظات رینگ آخر نزدیک می شویم آخر شاهنامه را می دانیم!

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی آورده است: روزی در مجلسی از امیرالمؤمنین (ع) سوال شد که کدام یک از حیوانات تخم گذار هستند و کدام یک بچه زا؟ حضرت جوابی دادند که انسان از شنیدن آن حیرت می کند!

ایشان ابتدا فرمودند که حیواناتی که گوش های آنها دیده نمی شود تخم گذار هستند و آنها که دیده می شود بچه زا هستند سپس تاکید کردند که در مورد کوسه به من اشکال نکنید چون برخی از کوسه ها بعد از تخم گذاری، تخم های خود را می بلعند و بچه های آن کوسه در شکم مادر متولد می شوند!
امروزه ثابت شده یکی از این نوع کوسه ها، کوسه ببری است، کوسه ببری تخم های خود را می بلعد و پس از خروج از تخم، بچه کوسه ها شروع به خوردن یکدیگر می کنند و در نهایت کوسه فاتح به دنیا می آید!

در سده های گذشته تمدن های مختلفی همچون بچه های کوسه ببری از شینتوئسیم و کنفوسیوس تا نازیسم و غیره به جنگ هم افتادند تا از دل جنگ هایی خونینی مثل جنگ جهانی اول و دوم در نهایت کوسه لیبرال دموکراسی متولد شد، این تمدن فاتح در حال جشن و پایکوبی بود که فردی روحانی از قم برخواست و شعار «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» را سر داد و الگوی خود را حکومت امام علی (ع) معرفی کرد!

اینجا بود که غرب و شرق در مقابل وی جبهه گرفتند تا نتواند برای دیگر کشورهای اسلامی و استثمار زده، از جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم های فلج کننده اقتصادی تا قائله قومیتی و نفوذ و غیره الگویی باشد البته بماند که هر چه زدند به در بسته خوردند اما ناامید نشده و دائم از گزینه روی میز سخن گفتند.

اکنون بیش از چهار دهه از این انقلاب گذشته و آنها امید داشتند نظام اسلامی زمستان چهلم را نبیند اما به کوری چشم دشمنان، این نظام ایستادگی کرد، ماند و تولد چهل سالگی خود را دید و اینک شواهد و قرائن حاکی از آن است که اکنون به رینگ آخر نزدیک می شویم که نام این رینگ، جنگ ترکیبی است!

ما ملت ایران در جنگ های گذشته تمدن لیبرال دموکراسی با نظام جمهوری اسلامی ایران، اسلامی همواره فرازها و فرودها، ریزش ها و رویش های فراوانی داشته ایم و اکنون که به لحظات رینگ آخر نزدیک می شویم آخر شاهنامه را می دانیم!

آخر این داستان قطور، پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم است، در دهه های گذشته همواره عده ای بر قطار انقلاب اسلامی سوار و عده ای از آن پیاده شده اند، خوشا به سعادت آنها که تا آخرین ایستگاه در قطار انقلاب اسلامی بمانند و میان راه از آن پیاده نشوند!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.