• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد؛

دستگیری ۲۹۶ سارق طی ۴ روز در استان البرز/ ۱۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

  • کد خبر : 24188
  • 11 آذر 1402 - 12:45
دستگیری ۲۹۶ سارق طی ۴ روز در استان البرز/ ۱۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد
فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی 4 طی چهار روز گذشته در این استان و دستگیری 263 سارق و 11 مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز امروز در نمایشگاه کشفیات اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخران که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ طی چهار روز گذشته با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و در مجموع، بهبود خدمات انتظامی، با همکاری پلیس پیشگیری کرج و فردیس و پلیس آگاهی البرز خبر داد.

وی با اشاره به برخورد با سارقان، مالخران و اراذل و اوباش به منظور کسب رضایتمندی مردم در این طرح بیان کرد: در طرح پیشگامان امنیت انتظامی، ۲۹۶ نفر سارق و ۱۱ نفر مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند که اگر این مالخران نباشند، سارقان دست به سرقت نخواهند زد. همچنین در این طرح، ۵۹ دستگاه خودروی سرقتی، ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۱ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ۳۴۲ دستگاه خودروی مشکوک و دارای پلاک مخدوش نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند، از بررسی ۳۶۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک نیز خبر داد و اظهار کرد: ۲۱۲ نفر از خرده فروشان انواع مواد مخدر نیز در این طرح به دام پلیس افتادند و حدود ۱۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن ها کشف شد.

سردار هداوند عنوان کرد: جمع آوری ۱۸۲ معتاد متجاهر که مرتکب سرقت های خرد می شدند و پنج نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۶ هزار و ۶۱۷ قلم انواع قرص های روان گردان، چهار قبضه سلاح جنگی، ۱۲ قبضه سلاح شکاری و نیز ۱۹ قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان از دیگر اقدامات شده در این طرح است. ۳۰ هزار نخ سیگار نیز در راستای مبارزه با قاچاق کالا کشف و ۶۶ نفر محکوم متواری نیز دستگیر شدند.

وی ارزش تمام اموال مسروقه مذکور را ۱۵ میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: به شهروندان توصیه می شود از خرید اموال بدون شناسنامه و مدارک خودداری کنند و در صورتیکه قصد خرید اموالی را دارند، آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنند و هنگام مواجهه با مورد مشکوک نیز با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا مامورین سریعا در محل حاضر شوند و موضوع را بررسی کنند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.