• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرمانده انتظامی استان البرز:

سه تن موادمخدر در البرز امحا شد

  • کد خبر : 22893
  • 17 مهر 1402 - 12:06
سه تن موادمخدر در البرز امحا شد
فرمانده انتظامی استان البرز از امحای 3 هزار و 50 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان خبر داد و گفت: این مقدار موادمخدر در سال جاری کشف شده است.

به گزارش دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در آئین امحای ۳ هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر به مناسبت هفته فراجا ارزش ریالی این مواد را بیش از دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

وی مطرح کرد: از مجموع این مواد مخدر یک هزار و ۲۸۱ کیلوگرم شیشه، ۱۷۴ کیلوگرم هرویین، ۵۱۰ کیلوگرم حشیش و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کشف این مواد حاصل تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر دوایر انتظامی، همکاری دستگاه قضائی و شورای هماهنگی مبارزه با سایر دستگاه های ذیربط بوده است.

سردار هداوند با اشاره به راه اندازی مراکز ماده ۱۶ در استان البرز بیان کرد: در سال جاری بیش از ۶ هزار معتاد متجاهر به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ برای درمان تحویل شدند.

وی عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده که از این مقدار، بیش از ۶ تن در داخل استان البرز و بقیه با مشارکت سایر استان ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و انهدام ۲۶ باند مواد مخدر توسط پلیس این استان خبر داد و گفت: جمع آوری این معتادهای متجاهر با اجرای ۱۲ طرح مناطق آلوده این استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۴ درصد افزایش یافته است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه بیشتر سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و انتقال آن ها به مراکز بازپروری تاثیر قابل توجهی در کاهش میزان وقوع سرقت‌های استان نیز داشته است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22893

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.