• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرمانده انتظامی استان البرز:

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار می شود

  • کد خبر : 24015
  • 29 آبان 1402 - 12:51
نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار می شود
فرمانده انتظامی استان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی از طریق فضاسازی و ارائه الگوهای برتر مهارت آموختگان خبر داد.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در تاریخ پنجم آذر ماه خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی از طریق فضاسازی و ارائه الگوهای برتر مهارت آموختگان و تلاش برای استانداردسازی آموزش ها، کارگاه ها و تجهیزات آموزشی برگزار می شود.

وی، شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه، بهره گیری از مهارت های برتر در امر خدمت دوره ضرورت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، افزایش انگیزه مهارت و خلاقیت در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی در نیروهای مسلح و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها و افزایش نرخ اشتغال پذیری کارکنان وظیفه را از دیگر اهداف برگزاری این دوره مسابقات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و با مشارکت معاونت های ستادکل نیروهای مسلح، آجا، سپاه، ودجا، فراجا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعیت هلال احمر در ۱۵ رشته مهارتی و در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می شود.

سردار هداوند بیان کرد: در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند، پس از خود اظهاری در رشته های مشخص شده، ثبت نام می کنند و در مراحل شهرستانی و استانی، نفرات برتر توسط تیم خبرگی پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب می شوند و منتخبین به اردوی آماده سازی مسابقات سازمانی اعزام خواهند شد. مسابقات مرحله سازمانی، ۱۰۰ درصد عملی و پروژه محور برگزار و سه نفر برتر هر رشته مهارتی در هر یک از سازمان های نیروهای مسلح مشخص می شوند.

وی اظهار کرد: در نهایت تیم منتخب هر یک از سازمان ها به اردوی مرحله کشوری اعزام و مسابقات کشوری در دهه مبارک فجر سال جاری بین تیم های آجا، سپاه، ودجا، فراجا و ستادکل نیروهای مسلح برگزار و به سه نفر برتر کارکنان وظیفه در هر رشته مهارتی در مراحل سازمانی و کشوری و نیز فرماندهان و مسئولین برتر مهارت آموزی جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.