• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

آیین تحلیف اعضای جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 3711
  • 29 بهمن 1399 - 10:39
آیین تحلیف اعضای جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز برگزار شد
چهار عضو جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز مراسم تحلیف را به جا آوردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیین تحلیف کارشناسان جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز با حضور معاون قضایی رئیس کل و دبیر شورای تحول دادگستری، رئیس هیأت مدیره مرکز کارشناسان رسمی استان و دیگر مسئولین در محل دادگستری استان البرز برگزار شد.

حسین اعظمی چهاربرج، معاون قضایی رئیس کل در این آیین با تاکید بر جایگاه امر کارشناسی در دستگاه قضایی اذعان کرد: در پرونده‌های مهم باید کمیته مشورتی وجود داشته باشد تا قبل از اینکه قاضی، پرونده را برای کارشناسی ارجاع دهد، کمیته نظر خود را اعلام کند.

وی افزود: این فرآیند در دادگستری استان البرز ایجاد شده و عضویت کارشناسان در این کمیته موجب می‌شود از همان ابتدا رسیدگی به پرونده‌ها، مبتنی بر سیاست‌گذاری دقیق، علمی و نیز مبتنی بر شواهد باشد.

فرید نجف نیا مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز نیز برنامه محوری را از ویژگی‌های دادگستری این استان در دوره جدید برشمرد و گفت: نگاه برنامه ‌محور موجب افزایش رضایت مردمی و تسریع در انجام امورات مراجعان شده است.

در این مراسم چهار نفر از کارشناسان رسمی جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز با قرائت سوگندنامه بر انجام امورات بر اساس چارچوب‌های مرکز و قوه قضائیه متعهد شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3711

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.