• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

البرز، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور

  • کد خبر : 8608
  • 05 مرداد 1401 - 14:43
البرز، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور
مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور گفت: استان البرز در تاریخ 10 و 11 مرداد ماه، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور در دو رشته کیوروگی و پومسه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحیم اسفندیاری، مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج گفت: استان البرز در تاریخ ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور در دو رشته کیوروگی و پومسه خواهد بود. در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۲۹ استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند و منتخبین برای مسابقات ارتش های جهان انتخاب می شوند.

وی البرز را یکی از استان های بسیار فعال و دارای نام و نشان در رشته تکواندو و به نوعی پایتخت این رشته عنوان و مطرح کرد: این استان خاستگاه قهرمانان بزرگی در رشته تکواندو است، به همین دلیل میزبانی این مسابقات که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) جهاد کشاورزی واقع در محمدشهر کرج برگزار می شود، به باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز و مجموعه سپاه واگذار شد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور با اشاره به اینکه در روز ۱۰ تیر ورزشکاران خانم و در روز ۱۱ تیر نیز ورزشکاران آقا با یکدیگر به رقابت می پردازند، از حضور ۴۰۰ نفر از آقایان و ۴۰۰ نفر از بانوان در این مسابقات خبر داد و عنوان کرد: تکواندو یکی از رشته های پردرگیری و پربرخورد است، به همین دلیل ورزشکاران این رشته، از ادوات خوبی از جمله کلاه، آرنج بند، زانوبند و … استفاده می کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه قطع به یقین، شرکت کنندگان در این مسابقات از آمادگی و سلامت جسمانی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر، تیم استان البرز مانند سایر استان ها، در اردو و در حال تمرین هستند و از تاریخ ۱۰ مرداد وارد کمپ مسابقات می شوند. امید است استان البرز حق میزبانی را به خوبی ادا کند و بتواند در رشته تکواندو نیز کسب سکو کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.