• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

بسیاری از کیوسک‌های مطبوعاتی کرج نام فروش مطبوعات را یدک می‌کشند

  • کد خبر : 3316
  • 02 بهمن 1399 - 11:29
بسیاری از کیوسک‌های مطبوعاتی کرج نام فروش مطبوعات را یدک می‌کشند
رئیس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج گفت: بسیاری از کیوسک‌های مطبوعاتی کرج تنها نام فروش مطبوعات را یدک می‌کشند و بیشتر در حوزه فروش سایر اقلام فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین محمدی، رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج در بیست و سومین کمیسیون خدمات شهری با تأکید بر ساماندهی کیوسک‌های غیرمجاز مطبوعاتی گفت: بسیاری از کیوسک‌های مطبوعاتی کرج تنها نام فروش مطبوعات را یدک می‌کشند و بیشتر در حوزه فروش سایر اقلام فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دکه‌ها فاقد مجوز از شهرداری هستند، بر ساماندهی و زیباسازی دکه‌های سطح شهر تاکید کرد و افزود: باوجود اینکه سال‌هاست صحبت از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و برخورد با تخلفات می شود اما هنوز شهرداری به دلیل مقاومت کیوسک داران نتوانسته در این امر موفق باشد.

رئیس کمیسیون محیط ‌زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در گذشته این دکه‌ها برای مطبوعات پیش‌بینی‌ شده بودند اما امروز همه ‌چیز مانند خوراکی و مجله و دخانیات را ارائه می‌دهند که این مدل بهره‌ برداری هم مورد تائید ما نیست و هم از سوی اتحادیه مجوز ندارد.

محمدی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از دکه‌ها به‌صورت سلیقه‌ای و بنا به نیاز اقتصادی دکه‌داران تغییر شکل یافته و به معضل تبدیل‌شده است. قطعاً هدف ما از فعالیت دکه‌ها عرضه مواد غذایی نیست بلکه کمک به رشد فرهنگ و عرضه محصولات فرهنگی است. سد معبر و مشکل رفت‌وآمد مردم در پیاده‌روهای مناطق مرکزی شهر و سر کوچه‌ها و خیابان‌هایی که کیوسک‌ها قرار دارند، علاوه بر نازیبایی ظاهری شهر موجب بروز مشکلات بهداشتی شده است.

به گفته رئیس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج کیوسک‌های مطبوعاتی با توجه به عنوانی که بر روی آن‌هاست باید بیشتر فضای خود را به فروش مطبوعات و نشریات اختصاص دهند درحالی‌که برعکس بوده و در کنار فروش دیگر اقلام فضای کوچکی را به مطبوعات اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. با عرض سلام خدمت شما خبرگزاری عزیز
    بنده یک کیوسک دار هستم دیوار ما از کسب کارهای دیگر کوتاه تر است
    من یه خواش دارم از شما لطف کنید امار فروش روزنامه رو از خود مطبوعات بگیر ما ۶،۷سال پیش روز قریب به ۲۰۰ نسخه روزنامه میفروختیم ولی الان دریغ از فروش یک روزنامه فروش روزنامه باطله بیشتر از خودش شده است که این داستان همش بر میگرده به اینترنت که خبرهای دست اول ،خرید فروش،استخدام شده است اینترنتی
    تقریبا ۱سالی است که اجاره شهرداری هر کیوسک۵۰برابر شده است و هر سال به دستور شهرداری به خاطر زیبا سازی شهر باید کیوسک ها را رنگ و چادر ها رو عوض کنیم که ایناه خودش هرساله دم عید یه هزینه هنگفتی بر دوش ما میگزارد
    لطفا یه طرفه به موضوع نگاه نکنید مام درد سرهای خود را داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.