• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

بیانیه سازمان بسیج مداحان استان البرز به مناسبت ۱۲ فروردین

  • کد خبر : 4520
  • 12 فروردین 1400 - 14:05
بیانیه سازمان بسیج مداحان استان البرز به مناسبت ۱۲ فروردین
سازمان بسیج مداحان استان البرز در بیانیه ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: طراحی توطئه های مختلف از جمله جنگ، ترور و تحريم از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خدشه ای به این مسیر باصلابت و راه روشن وارد نکرد.

«با سلام و درود به روان پاک شهدای والامقام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌ شعبان و جشن ولادت حضرت، ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که با درایت رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام گرفت.

۱۲ فروردين، مناسبتی مهم در تاريخ ايران اسلامي است كه در اين روز مردم ساختار سياسی و بنيان منحوس رژيم پهلوی را برچیدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از خواست ملی و اراده و آراء مردمی مستقر شد.

اکنون در طلیعه دهه پنجم جمهوری اسلامی، بحمدالله تاثيرات نظام مردم‌ سالاری دینی را به وضوح در تغييرات نظام بين الملل به ويژه در خاورميانه مشاهده می كنيم كه با اهداف استعمارگران هم سو و سازگار نيست و دشمنی آنان را عليه حكومت جمهوری اسلامی و ملت ايران برانگيخته است.

همچنین به بركت اسلام، قرآن و امامین انقلاب اسلامی و بيداری مردم با بصيرت و قدرشناس و اثربخشی منابر وعظ و مداحی ستایشگران مذهبی اهلبیت، الگویی فاخر از جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده و این نظام مقدس در حال نقش یابی در عرصه بین الملل است.

همچنین طراحی توطئه های مختلف از جمله جنگ، ترور و تحريم از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خدشه ای به این مسیر باصلابت و راه روشن وارد نکرد و ملت قدرشناس تا آخر به عهدی که با ولایت بسته اند، پایدار خواهند ماند تا پرچم نظام را به دستان مبارک صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم نمایند.

جامعه ستایشگران مذهبی استان البرز ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ و با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم در سال جاری تاکید دارند که مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران کوچک با لبیک به ندای امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و با حضور مقتدرانه و پرشور خود، حماسه‌ای ارزشمند را برای ایران عزیز اسلامی رقم خواهند زد».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4520

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.