• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز :

دشمنان و امیدسوزان راه به جایی نخواهند برد

  • کد خبر : 13493
  • 09 بهمن 1401 - 18:40
دشمنان و امیدسوزان راه به جایی نخواهند برد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز گفت: هر چه در توان دارید در مسیر خدمت به انقلاب و مردم این کشور به کار گیرید و یقین داشته باشید امیدسوزان راه به جایی نخواهند برد و مانند همیشه ملت ایران برنده این جنگ ترکیبی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز و اصحاب رسانه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، قوت، قدرت و استقلال کشور ایران را تحسین کرد.

وی افزود: عده ای با جدیت در تلاشند، قدرت و استقلال ایران به دنیا شناسانده نشود اما شما اصحاب رسانه به عنوان امیدآفرینان جامعه با قلم و توانایی خود و به به خاطر خون شهدا، هر چه در توان دارید در مسیر خدمت به انقلاب و مردم این کشور به کار گیرید و یقین داشته باشید امیدسوزان راه به جایی نخواهند برد و مانند همیشه ملت ایران برنده این جنگ ترکیبی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز بیان کرد: گاهی آن چه که در گزارشات دستگاه ها و نهادهای امنیتی کشورهای غربی به ویژه استکبار جهانی مطرح می شود بدون اینکه دشمن بخواهد، خیلی بیشتر از گزارشات داخلی، نشان دهنده استقلال کشور است و مشخص می شود ایران قوی به خوبی محقق شده و هر کدام از ما باید در مسیر تمدن نوین اسلامی نقشی را ایفا و به وظایف خود عمل کنیم.

مقدسی مطرح کرد: علیرغم شوک های اقتصادی و سیاه نمایی عناصر نظام سلطه، وضعیت و کیفیت توسعه علم در کشور غیرقابل انکار است و جهش ها و پیشرفت های ایران بر کسی پوشیده نیست و همه دلسوزان انقلاب مطمئن هستند تصمیم گیران اقتصاد کشور که به علم اقتصاد واقف هستند زیر خیمه جمهوری اسلامی ایران مشکلات این مرز و بوم به حداقل خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای در کشور داشتیم که باید قدر آن را بدانیم افزود: رهبر معظم انقلاب، تعبیری از علم دارند و می فرمایند که سرلوحه امور قرار دادن علم از جمله نوآوری ها، کشف و علوم شناختی، در همه امور راهگشا هستند و باید مورد توجه قرار گیرند الیته اخیرا بسیاری از دانشگاه ها این موارد را در راس امور خود قرار داده اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز خطاب به اهالی رسانه بیان کرد: شما اهل دقت هستید و به خوبی می توانید در ترویج فرهنگ ها و بیان حقایق و روشنگر ها به ما کمک کنید. نباید با باخوانی شعارهای انقلابی در این ایان اکتفا و فقط به برگزاری جشن ها بسنده کنیم. شوآف حمایت از انقلاب و نظام ضرورت دارد اما بازخوانی آرمان های این نظام و انقلاب ضرورت بیشتری دارد و مردم باید بتوانند به این بخش ورود کنند.

مقدسی با اشاره به نقدهایی که از سوی مردم به اوضاع فعلی می شود عنوان کرد: انتقاد از سوی مردم نه تنها ایرادی ندارد، بلکه باید مورد توجه نیز قرار گیرد. استکبار جهانی به دنبال این است که انقلاب اسلامی الگو نشود اما نباید به آن ها اجازه دهیم اه افداف خود برسند. امروز بیش از گذشته نیاز به هم افزایی و همفکری احساس می شود زیرا ما هنوز در دوران پساانقلاب هستیم و نباید این مهم را فراموش کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.