• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب البرز:

دولت در تلاش است تا با جریان نفوذی اقتصادی مقابله کند

  • کد خبر : 27347
  • 29 فروردین 1403 - 11:30
دولت در تلاش است تا با جریان نفوذی اقتصادی مقابله کند
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب استان البرز با بیان اینکه دولت در تلاش است تا با جریان جاسوسی نفوذی اقتصادی مقابله کند گفت: با این وجود باید مراقبت بیشتری انجام شود.

حسین امیدیان دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز با اشاره به پاسخ ایران به دست درازی اسرائیل و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: اتفاق خوبی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با همراهی جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان رخ داد.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب و کودک کش گمان نمی‌کرد که ایران پاسخی در این سطح و دفاعی این گونه از خود نشان دهد بیان کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد ایران از این جهت که نمی‌خواهد وضعیت منطقه از این آشفته‌تر شود، صبر می‌کند و اقدامی نخواهد کرد اما سپاه پاسداران این بار به این رژیم غاصب و اشغالگر ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز اذعان کرد: ایران در این عملیات از تنوع موضوعات نظامی یعنی پهپاد، موشک کروز، کلاهک بارشی و امثال اینها استفاده کرد و بیش از ۵۰ درصد موشک‌ها و پهپادها عملیات خود را به صورت دقیق و نقطه‌ای انجام دادند و به نظر می‌رسد که به زودی تصاویر دقیق نتیجه آنها نیز منتشر شود.

امیدیان با تاکید بر اینکه دشمنان حتی فکرش را هم نمی‌کردند که ایران دسترسی به بسیاری از این ابزارها، تجهیزات و سلاح ها داشته باشد، چه برسد به اینکه بخواهد از آنها استفاده کند تصریح کرد: اکنون اسرائیل یار اصلی خود یعنی آمریکا را از دست داده زیرا این کشور به صراحت اعلام کرده که از او حمایت نخواهد کرد. علاوه بر این، کشورهای منطقه نیز که با اسرائیل همراه بودند این کار را نخواهند کرد.

دشمن برای وارد کردن صدمه اقتصادی به کشور تلاش می کند

وی با بیان اینکه با این وجود ممکن است حماقتی از اسرائیل سر بزند عنوان کرد: در این میان اسرائیل اولویت‌های دیگر را از دست نخواهد داد که باید به آنها توجه کنیم. یکی از این اولویت‌ها این است که ایادی خود را در حوزه اقتصادی در کشور به شدت فعال کند که به سمت دلار، طلا و بورس و … هجمه وارد کرده و برای صدمه اقتصادی به کشور تلاش کنند.

امیدیان با بیان اینکه دولت در تلاش است تا با جریان جاسوسی نفوذی اقتصادی مقابله کند اما باید مراقبت بیشتری انجام شود، مطرح کرد: از طرفی چون اسرائیل نمی‌تواند پاسخ جدی بدهد، ممکن است سطح عملیات را کاهش دهد. اسرائیل سعی دارد وانمود و القا کند که اتفاق خاصی نیفتاده و موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده به جایی اصابت نکرده اند. عده‌ای هم که ذهنشان در جنگ ادراکی به گفته غربی‌ها وابسته شده این سخنان را باور می کنند.

وی با اشاره به نقطه زنی دقیق ایران و ملاحظات این کشور در عدم اصابت موشک ها و پهپاد به مراکز غیرنظامی تاکید کرد: با اینکه ما ملت اسرائیل را نیز جعلی و غاصب می‌دانیم اما در این عملیات فقط مراکز نظامی مانند فرودگاه و پایگاه‌های نظامی مورد هدف قرار گرفته اند. دشمن تلاش می‌کند حجم موفقیت ایران را کاهش دهد و عده‌ای کم عقل در میان نیروهای خودی نیز دوست دارند این را بشنوند که سپاه موفق نبوده و لذا به این حرف دامن می‌زنند.

شادی مردم کورکننده چشم دشمنان و شاد کننده قلوب مستضعفان جهان است

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: نکته بعدی فشاری است که اسرائیل بر غزه وارد خواهد کرد که در این صورت نیز رزمندگان و نیروهای حماس آمادگی دارند زیرا یکی از اضلاع عملیات انجام شده حماس بود که آمادگی کامل داشت و جریان‌های حزب الله و حشدالشعبی نیز کمک خواهند کرد که این فشار کاهش یابد.

امیدیان متذکر شد: ضمن اینکه دولت و دستگاه قضائی باید فعال بوده و از تحرکات وابستگان اسرائیل در کشور جلوگیری کنند مردم نیز باید هوشیار باشند و به سراغ بازار فروش ارز نروند. از سوی دیگر مردم شادی های خود در این زمینه را نشان دهند زیرا این شادی کورکننده چشم دشمنان ما در اسرائیل و دنباله‌های آن در ایران شاد کننده قلوب مستضعفان در فلسطین و سراسر جهان است.

وی در پایان با بیان اینکه این شادی موجب می‌شود دشمن بداند که این مردم حتی در سخت ترین شرایط نیز پشت به پشت یکدیگر و مقابل اسرائیل می ایستند تا چنانچه فکر غلط اضافه ای دارد منصرف شود، عنوان کرد: امید است شاهد روزی باشیم که اسرائیلی در این دنیا وجود نداشته باشد و مردم غمدیده و مقاوم فلسطین در نشاط و سلامت کامل به دور از جنگ و تنش زندگی کنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27347

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.