• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

ساخت فضاهای آموزشی سنگ زیربنای توسعه فرهنگی است

  • کد خبر : 5043
  • 25 فروردین 1400 - 18:06
ساخت فضاهای آموزشی سنگ زیربنای توسعه فرهنگی است
مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در بازدید از پروژه های آموزشی خیرساز گفت: ساخت فضاهای آموزشی از ارکان مهم توسعه و اولین گام برای تحول آموزشی به عنوان سنگ زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز به همراه جمعی از مسئولان مجمع خیرین مدرسه ساز، معاونین اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس البرز و ناظران و سرناظران ابنیه و تاسیسات و منیز سئولان آموزش و پرورش کرج از چند پروژه آموزشی و ورزشی خیرساز در دست احداث در استان بازدید کردند.

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، ضمن تقدیر از اهتمام خیرین مدرسه ساز استان نسبت به تقبل تعهد ساخت و تسریع در روند اجرای عملیات، احداث این پروژه ها را از نظر کیفیت اجرایی و فنی بسیار رضایت بخش و شایسته ارزیابی کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز ادامه داد: ساخت فضاهای آموزشی از ارکان مهم توسعه و اولین گام برای تحول آموزشی به عنوان سنگ زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه است که خیرین مدرسه ساز در تحقق آن نقش بسزایی ایفا می کنند.

دلاوریان افزود: دستگاه نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان البرز علاوه بر نظارت اجرایی و فنی در عملیات ساخت و روند اجرای پروژه های خیر ساز، می بایست به عنوان پشتیبان و مشاور امین در جریان روند تکمیل فضاهای آموزشی خیرساز استان کنار خیرین باشند.

وی اعلام کرد: مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز مهندس کرمی با ١٢ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در حال اجراست، اعتبار کل پروژه را خیر گرانقدر تقبل کرده و با ٦٥ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه سالن ورزشی خیرساز دکتر اسپرورین نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی درناحیه سه کرج واقع شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز ادامه داد: همچنین پروژه آموزشی خیرمدرسه ساز مهندس کمالی دهقان با ۱۲ کلاس درس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان که اعتبار کل این پروژه نیز از سوی خیر گرانقدر تقبل شده، با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ناحیه چهار کرج در دست اجراست.

محمدرضا اسپرورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز نیز در حاشیه این دیدار اظهار کرد: مشارکت مردم و خیرین، مکمل تلاش دولت در حوزه مدرسه سازی است که دراین راستا خیران نیک اندیش درتمام استان ها از جمله البرز کارنامه موفقی دارند.

شایان ذکر است، خیرین مدرسه ساز در استان البرز از بدو تاسیس تا کنون ۳۶۵ مدرسه با چهار هزار کلاس درس و با زیربنای ۲۵۱ هزار و ۶۵۴ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان احداث کرده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5043

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.