• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
استاندار البرز:

شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه مند باشند و اعتماد مردم را جلب کنند

  • کد خبر : 10739
  • 01 آبان 1401 - 10:40
شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه مند باشند و اعتماد مردم را جلب کنند
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به محله های کم برخوردار در شهر کرج، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید در خصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: قطعا سلایق و دیدگاه های افراد مختلف به ویژه در پارلمان هایی همچون مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک شکل نیست ولی کلیدواژه خدمت و کسب رضایتمندی مردم، اهداف را متعالی و متمرکز می کند.

وی ادامه داد: در این دوره از شورای اسلامی شهر کرج، حضور افراد انقلابی، ایثارگر و فرزندان شهدا، بسیار شاخص است و به طور قطع، مردم عملکرد این دوره را با حساسیت بیشتری رصد می کنند. اکنون هر اقدام انقلابی و رفتارها در راستای مدیریت و تصمیم گیری برای کرج در اذهان مردم ماندگارتر خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به همدلی ها و تعاملات صورت گرفته، بیان کرد: امیدورایم به زودی شاهد توسعه و آبادانی این شهر باشیم. تصمیم گیری ها و اقداماتی که بر اساس خردجمعی و با کارگیری افراد فرهیخته، انقلابی، متخصص و دارای ویژگی های کارآمد در سیستم مدیریت شهری انجام می شود، روند امور را به لحاظ کمی و کیفی تسریع و تسهیل خواهد کرد.

گره های بزرگ پروژه های شهری باید باز شود 

عبداللهی افزود: شورای اسلامی شهر کرج، وظیفه مهم قانونگذاری در مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری را بر عهده دارد؛ توانمندی اعضای شورا در حل مسائل مهم شهری، مردم را امیدوار و مطمئن می کند. اعضای شوراها نیز باید اعتماد مردم را جلب و با قدرت تصمیم گیری خود، گره های بزرگ پروژه های شهری را برای ارتقای کیفیت زندگی مردم باز کنند.

وی اظهار کرد: تعامل با مردم و دیدارهای چهره به چهره، تاثیر بسزایی در کسب رضایتمندی شهروندان و احصای مشکلات و کمبودها در راستای برنامه ریزی و بودجه بندی در صحن شورا دارد. برنامه ریزی برای کسب درآمدهای پایدار به منظور افزایش بودجه و اعتبارات جهت پیشبرد پروژه های مهمی همچون قطارشهری و کمربند شمالی کرج، ساماندهی زباله ها، نصب زباله سوز و… از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به انتخاب شهردار جدید کرج و با تاکید بر تمرکز ویژه بر ساماندهی زباله ها و نصب زباله سوز در این شهر، با اشاره به محله های کم برخوردار کرج، عنوان کرد: شهردار و اعضای شورای انقلابی این شهر باید در خصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشند.

عبداللهی همچنین بر رسیدگی ویژه به تعداد قابل توجه پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ در استان تاکید و عنوان کرد: این پرونده ها باید هر چه سریع تر مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرند. قوانین و مقررات مشخصی برای واگذاری انشعابات ساختمان ها نیز ابلاغ شده که شهرداری و دستگاه های خدمات رسان باید از آن تبعیت کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: از شهرداری کرج انتظار می رود در راستای تحقق اهداف بزرگ مدرسه سازی، ساخت اماکن ورزشی و ایجاد نشاط و شور در بیم مردم محلات مختلف همراهی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=10739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.