• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

شوراهای اسلامی کار، محور همدلی در کار و تولید باشند

  • کد خبر : 11961
  • 07 آذر 1401 - 13:10
شوراهای اسلامی کار، محور همدلی در کار و تولید باشند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تاکید بر اینکه شوراهای اسلامی کار در مجموعه های تولیدی و صنعتی، محور همدلی در کار و تولید باشند، گفت: باید روحیه نشاط و امید توسط این شوراها در مجموعه‌های صنعتی کار و تلاش دمیده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در دیدار با رؤسای شوراهای اسلامی کار واحدهای تولیدی و صنعتی در کانون شوراهای اسلامی استان، با تاکید بر اینکه این شوراها در مجموعه های تولیدی و صنعتی، محور همدلی در کار و تولید باشند، از حضور موثر اعضای شوراهای اسلامی در هماهنگی میان کارگران و کارفرمایان قدردانی کرد.

وی شوراهای اسلامی کار را هماهنگ کننده کارگران و کارفرمایان دانست و با اشاره به نقش ارزنده آن ها در افزایش روحیه کار و تولید و اشتغال مطرح کرد: امروز در بسیاری از مسائل و قوانین مربوط به حوزه های کارگری و کارفرمایی مانند هیئت های حل اختلاف، تشخیص و صلح و سازش درون کارگاهی و قراردادهای پاداش افزایش تولید، شورای اسلامی به عنوان محور اصلی نقش آفرین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: باید روحیه نشاط و امید توسط شوراهای اسلامی در مجموعه‌های صنعتی کار و تلاش دمیده شود و توجه به ورزش کارگری و استفاده از فرصت های موجود به ویژه فضاهای ورزشی کارگران و سایر برنامه های آموزشی در اولویت شوراهای اسلامی کار قرار گیرد. این اداره کل برای دوره‌های آموزشی شوراهای اسلامی کار و حضور موثر آن ها در هیئت های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی جدیت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11961

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.