• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

محدودیت های کرونایی در کرج از سرگرفته شد

  • کد خبر : 3730
  • 30 بهمن 1399 - 11:10
محدودیت های کرونایی در کرج از سرگرفته شد
فرماندار ویژه شهرستان کرج شرایط کنونی را فوق حساس دانست و محدودیت های کرونایی جدید را در کرج اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج محدودیت های جدیدی را برای اجرایی شدن در کلانشهر کرج اعلام کرده است که ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم، همایش، محافل و تجمع از جمله آن ها بشمار می رود.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی به سایر شهرها ممنوع است، سامانه صدور مجوز تردد ویژه افراد با شرایط خاص نیز متوقف شده و هر گونه سفری از کرج به سایر نقاط ممنوع است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج شرایط کنونی را فوق حساس اعلام و مطرح کرد: واحدهای صنفی باید راس ساعت اعلام شده واحد خود را تعطیل کنند. واحدهای صنفی غیرضروری که از ساعت ۲۱ شب به بعد فعالیت داشته باشند بدون وقفه در پایش های میدانی پلمب خواهند شد.

قاسم پور بیان کرد: ممنوعیت برگزاری همایش و تجمع و مراسم عزا و عروسی، تداوم برنامه های آموزشی مراکز علمی به صورت مجازی (فعالیت مدارس با تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود.) و منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله محدودیت های کرونایی اسفند ماه در کرج است.

وی منع فعالیت صنوف غیر ضروری از ساعت ۲۱، تعطیلی باشگاه های ورزشی، استخرها و مراکز آبی و محدودیت فعالیت آرایشگاه های زنانه و مردانه را از دیگر محدودیت های کرونایی در کرج برشمرد و بیان کرد: محدودیت های تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.