• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
به مناسبت هفته کار و کارگر؛

مسابقات متنوع ورزشی در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 27350
  • 29 فروردین 1403 - 12:08
مسابقات متنوع ورزشی در البرز برگزار می شود
رئیس هیئت ورزش های کارگری استان البرز از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در هفته کار و کارگر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، خلیل عبداللهی، رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز با اشاره به پیش رو بودن هفته کار و کارگر و تبریک این ایام خبر داد: امسال با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بخش کار و کارگری به استقبال این هفته خواهیم رفت.

وی ادامه داد: این مسابقات امسال در هفت رشته شطرنج، تنیس روی میز، طناب کشی، دارت، فوتبال روی میز، دو میدانی و آمادگی جسمانی در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و به صورت متمرکز استانی در مجموعه‌ ورزشی امام خمینی (ره) کارگران کرج برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اعطا می شود.

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز افزود: در راستای اجرای موضوع تبصره ماده ۱۵۴ قانون کار در ارتباط با ورزش‌های کارگری، هم کارفرمایان محترم کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی و هم بخش دولت موظف به تقویت امر ورزش کارگری هستند.

عبداللهی اظهار کرد: هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز در راستای اجرای قانون حمایت از ورزش کارگری با هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف کارگاهی و کارفرمایان، برنامه‌ها و مسابقات متنوعی را در طول سال برنامه‌ریزی و برگزار کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز مسابقات و دوره‌های آموزشی و مربیگری متنوعی برای کارگران پیش بینی و با همکاری کارفرمایان و هیات‌ها و انجمن‌های ورزش کارگری در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27350

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.