• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

پلمب دو واحد نقض کننده محدودیت های کرونایی در گلسار

  • کد خبر : 1794
  • 05 آذر 1399 - 21:41
پلمب دو واحد نقض کننده محدودیت های کرونایی در گلسار
شهردار گلسار گفت: از ابتدای محدودیت ها دو هفته ای تاکنون دو واحد صنفی که خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی نمی دانستند در شهر گلسار توسط مسئولین ذیربط پلمب شدند و بیش از 10 واحد نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند.

 سید مهدی سادات رسول، شهردار گلسار در گفت و گو با پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: در این ایام که محدودیت های کرونایی در کشور اعمال می شود، در راستای نظارت بر فعالیت های صنفی مرتبط با سلامت شهروندان گشت مشترک واحد اصناف شهرداری، بسیج، بازرسان اتاق اصناف و مسئول بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت گلسار به بازدید از صنوف سطح شهر می پردازد.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم اخطاریه های لازم به واحدها ابلاغ می شود، افزود: بسیاری از شاغلان مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در معرض بیماری کووید ۱۹ هستند و می ‌توانند موجب انتقال بیماری شوند، به همین منظور مقررات ویژه ‌ای با رعایت فاصله‌ گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در نظر گرفته شده است.

شهردار گلسار اظهار کرد: در این راستا تاکنون دو واحد صنفی که خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی نمی دانستند توسط مسئولین ذیربط پلمب شدند و بیش از ۱۰ واحد نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند. ما مجبور به برخورد با این گونه اصناف هستیم اما این بازرسی ها پاسخگوی رشد کرونا نیست و لازم است تمامی مردم، اصناف، بازاریان و متولیان امر در رعایت اصول بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1794

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.