• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

پلمب ۴ واحد صنفی در گلسار به دلیل سرپیچی از رعایت پروتکل های بهداشتی

  • کد خبر : 2202
  • 20 آذر 1399 - 10:33
پلمب ۴ واحد صنفی در گلسار به دلیل سرپیچی از رعایت پروتکل های بهداشتی
شهردار گلسار گفت: در گشت مشترک نظارتی که در قالب طرح شهید سلیمانی در گلسار انجام شد، 4 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید مهدی سادات رسول، شهردار گلسار گفت: در گشت مشترک نظارتی که در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مسئول واحد اصناف شهرداری، مسئول بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت گلسار و بسیجیان و نماینده کلانتری ۱۲ گلسار صورت گرفت، ضمن تذکر به تعدادی از صنوف، ۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات کرونایی پلمب شد.

وی بیان کرد: این واحدهای صنفی به دلیل تخلفات مکرر به رغم هشدارهای مسئولان بهداشتی و عدم رعایت موارد مربوطه پلمب و پرونده‌های آنها به مراجع قضائی ارجاع شد. همچنین در این گشت ها به تعدادی از واحدهای صنفی متخلف اخطار کتبی ابلاغ شد. هدف از اجرای این طرح نظارت کامل بر اصناف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی است.

شهردار گلسار رضایت‌مندی شهروندان و کاهش شیوع ویروس کرونا را از اولویت های ستاد مقابله با کرونا در شهر گلسار دانست و با بیان اینکه این اقدامات به منظور تامین سلامتی مردم صورت می گیرد، ضمن قدردانی از صنوفی که در این ایام همکاری خوبی داشته اند، از کسبه خواست در اجرای این طرح با دستگاه های ذیربط همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2202

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.