• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

کیانی، سکاندار شهرداری کرج شد

  • کد خبر : 10462
  • 17 مهر 1401 - 22:12
کیانی، سکاندار شهرداری کرج شد
امروز طی مراسمی از زحمات سرپرست سابق شهرداری کرج قدردانی و مهرداد کیانی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عصر امروز طی مراسمی که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری کرج برگزار شد، از زحمات منوچهر غفاری سرپرست سابق شهرداری کرج قدردانی و مهرداد کیانی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

کیانی در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش‌های صادقانه منوچهر غفاری طی مدت سرپرستی شهرداری کرج و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: همه هدف آیت الله حسینی همدانی ایجاد وفاق در مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی مطرح کرد: سال‌ها کنار عوامل مجموعه مدیریت شهری کرج فعالیت کرده و تجارب زیادی به دست آورده‌ام و امروز بعد از گذشت سال‌ها دوباره به شهرداری بازگشته ام، در حال حاضر در این مجموعه فضای همدلانه و مثبتی برای خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد که ماحصل آن چیزی به جز توسعه شهر نیست.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه این مجموعه خانه من است، عنوان کرد: امیدوارم با وفاق و همدلی همکاران بتوانیم گام‌های موثری برای حل مشکلات شهر و شهروندان برداریم. عملکرد مناسب شهرداری به رضایت بیشتر شهروندان منجر خواهد شد؛ بدون شک خدمت به مردم، خدمت به‌ نظام و انقلاب است.

کیانی خود را خادم مردم دانست و ادامه داد: شهرداری لبه تیزِ خدمت به مردم است، اگر مردم از خدمات این مجموعه راضی باشند رضایت آن ها از خدمات نظام، دو چندان خواهد شد. از همه مدیران مجموعه مدیریت شهری برادرانه تقاضا می‌کنم برای اعتلای نام این کلانشهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران همدلی در کرج و استان البرز فعالیت می کنند که هدف آن‌ها کسب رضایت شهروندان است اظهار کرد: امروز در شهرداری با معضل بودجه روبرو هستیم که باید تلاش کنیم در این حوزه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرپرست شهرداری کرج اذعان کرد: قطار شهری و بزرگراه شمالی دو ابرپروژه هستند که هرکدام از آن ها می‌تواند بار زیادی از روی دوش این شهر و استان بردارد. قطعاً تلاش ما نیز برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این دو پروژه خواهد بود.

کیانی مطرح کرد: در شرایط کنونی جابه‌جایی مدیران در بدنه شهرداری اتفاق نخواهد افتاد تا شناخت بیشتری از عملکرد آن ها حاصل شود و چنانچه در ادامه نیاز به تغییراتی احساس شد این موضوع با مشورت اعضای شورای شهر صورت می‌گیرد که قطعا به نفع این کلانشهر و شهروندان خواهد بود.

منوچهر غفاری، سرپرست سابق شهرداری کرج نیز در این مراسم گفت: در طول مدتی که با حسن نظر و اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر کرج توفیق خدمت‌رسانی به مردم را داشتم بیش از گذشته به شأن و جایگاه تک‌تک مدیرانی که در این مجموعه فعالیت دارند، پی بردم.

وی اضافه کرد: شهرداری کرج، مدیران بسیار توانمندی دارد که هر یک در هر جایی که باشند منشأ خیر بوده و علیرغم کاستی‌ها و دشواری‌ها، کارها را به خوبی پیش می‌برند. طی چند ماه گذشته نیز اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف سازمانی صورت گرفته که منشأ این اتفاقات تلاش همکاران بوده و باید از همه آن ها قدردانی کرد.

سرپرست سابق شهرداری کرج در پایان ضمن تبریک به سرپرست جدید شهرداری خاطرنشان کرد: به جرات می‌توانم بگویم با تعامل و همدلی همکاران و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شاهد اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=10462

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.