• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
نماینده مردم کرج در مجلس:

گوگرد مصرفی در نیروگاه منتظر قائم ۱۵۰ برابر بالاتر از استاندارد جهانی است

  • کد خبر : 12709
  • 08 دی 1401 - 21:43
گوگرد مصرفی در نیروگاه منتظر قائم ۱۵۰ برابر بالاتر از استاندارد جهانی است
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: گوگرد مصرفی در نیروگاه منتظر قائم۱۵۰ برابر بالاتر از استاندارد جهانی است، لذا گازسوز کردن این نیروگاه یا بازچرخانی آب باید در اولویت وزارت نیرو باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با اعضای شورای شهر فردیس گفت: همه دستگاه ها وظیفه دارند با تلاش مضاعف، رضایتمندی را در حد اعلا در بین مردم ایجاد و آن ها را نسبت به نظام و کارآمدی آن خوش بین کنند.

وی مطرح کرد: فروردین ۱۴۰۰ پیگیری پروژه مخزن آب پنج هزار متر مکعبی فردیس را که سال ها بر زمین مانده و نیازمند پیگیری ملی بود، در دستور کار قرار دادیم. روند اجرایی مخزن در پارک جهان نما به اتمام رسیده و موضوع انتقال آب باقی مانده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبه با پنج وزیر برای اخذ مجوز مخزن آب شرب فردیس از طریق سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در بخش دیگری بیان کرد: بیمارستان فردیس ۱۱ سال طلسم شده و وعده ها درباره راه اندازی آن توخالی بود.

عباسی تصریح کرد: با توجه به اینکه می توانستیم از ظرفیت پتروشیمی ها برای راه اندازی بیمارستان های بالای ۷۰ درصد پیشرفت استفاده کنیم، موفق به اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان فردیس در سفر رئیس جمهور به البرز شدیم و این پروژه دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به آلودگی هوای فردیس توسط نیروگاه منتظر قائم، عنوان کرد: هفت میلیون مترمکعب آب زیرزمینی در این نیروگاه استفاده می شود در حالیکه برخی نیروگاه ها یک دهم آب مصرفی منتظر قائم را ندارند و دو برابر آن هم برق تولید می کنند.

عباسی با اشاره به مطالبه از وزیر نیرو درباره تغییر سیکل ترکیبی نیروگاه منتظر قائم خاطرنشان کرد: گوگرد مصرفی در این نیروگاه ۱۵۰ برابر بالاتر از استاندارد جهانی است، لذا گازسوز کردن این نیروگاه یا بازچرخانی آب باید در اولویت وزارت نیرو باشد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه شهروندان شهرک سپاه، افزود: نبود پارک، عدم آسفالت مناسب در معابر، آبگرفتگی خیابان ها و از همه مهم تر امنیت مشکلاتی است که ساکنان این منطقه با آن دست و پنجه نرم می کنند و این وضعیت زیبنده آن ها نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12709

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.