• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر کرج؛

بودجه متمم امسال به تصویب اعضای شورای شهر کرج رسید

  • کد خبر : 12078
  • 15 آذر 1401 - 17:01
بودجه متمم امسال به تصویب اعضای شورای شهر کرج رسید
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از بررسی و تصویب بودجه متمم سال 1401 توسط اعضای شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که امروز با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، معاونین و مدیران وی و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: ۲۹ آبان سال جاری، لایحه متمم بودجه سال جاری به شورا و سپس برای اعضای آن ارسال شد و فرصت دادیم آن را مطالعه کنند.

وی با اشاره به برگزاری اولین ‌جلسه کمیسیون ‌تلفیق در ۶ آذر جاری، ادامه داد: با همکاری و مساعدت همکاران، ۱۱ جلسه فشرده کارشناسی، با حضور شهردار، معاونت ها و مدیران شهرداری برگزار شد و تمام موارد عمرانی، هزینه ای، جاری و درآمدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بودجه مصوب ۱۴۰۱ مبلغ ۶ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان و متمم پیشنهادی شهرداری ۶ هزار و ۱۵۳ ملیارد تومان بود. متمم مصوب ۱۴۰۱ شورای شهر در کمیسیون ‌تلفیق نیز ۶ هزار و ۱۶۳ هزار میلیارد تومان بود و در آخرین جلسه کمیسیون در روز گذشته، تغییراتی در موارد درآمدی، هزینه ای و عمرانی ابجاد شد.

محمدی در خصوص بودجه ماده ۶۸ نیز اعلام کرد: بر اساس ماده ۶۸ با اوراق ۴۹ درصد، هزینه ای و ۵۱ درصد عمرانی داشتیم که در موضوع رعایت ماده ۶۸ هم با همکاری، مساعدت و جلسات متعدد کارشناسی که انجام شد، این موضوع نیز تحقق یافت.

وی افزود: اتفاقی که در متمم بودجه ۱۴۰۱ افتاد، ظرفیت های تباصری بود که با پیشنهاد شهرداری و کارشناسی اعضای شورا، تبادل نظراتی صورت گرفت، ۱۵ تبصره نیز از شوی دوستان پیشنهاد شده بود که ۱۴ مورد از این تباصر، مصوب شد .این‌ تباصر کمک‌ می کند در ظرفیت های تملکی و عمرانی بتوانیم فضایی رقابتی در سازمان ها و مناطق داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: بر این اساس طی چند ماه پایانی سال، اگر قراردادی به صورت باز مانده و یا اگر پروژه عمرانی آهنگ مناسبی دارد و تملکاتی که توسط شورا به عنوان اولویت های تملکی اعلام شده است، همکاران ما در شهرداری بدون وقفه و مشکل، این اتفاق را رقم بزنند و مبلغ پیشنهادی متمم مصوب ۱۴۰۱ در تفریق بودجه با رعایت مواد قانونی، انجام شود.

محمدی خطاب به شهردار کرج و با اشاره به حضور وی در جلسه اول تفریق، گفت: باید قدردان همکاری و سرعت و دقت اعضای شورا در این زمینه باشیم که در کمترین زمان ممکن، این متمم بودجه را مصوب کردند و اجازه دادند در موارد پایانی سال که بحث عوارض با قیمت مالیاتی مطرح است، بودجه ۱۴۰۲ را با سرعت مناسبی به اتمام برسانیم و این فرصت را به شهرداری بدهیم تا این امکان را برای ما رقم بزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12078

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.